Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی بروجرد از پلمپ پلمپ 91 واحد صنفی به دلیل نادیده گرفتن محدودیت ها و عدم توجه به پروتکل های بهداشتی کرونایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سرهنگ "عزت الله غلامی،گفت: از اولین  روزهای قرمز شدن رنگ بندی استان لرستان و اعمال محدودیت های کرونایی، پلیس با برگزاری جلسه با اداره صنعت و معدن، مراکز بهداشت و مسئولان اصناف بر نظارت مشترک بر نحوه اجرای این محدودیت ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این ایام پلیس اماکن عمومی روزانه 4 گشت فعال برای نظارت بر رعایت محدودیت ها از سوی اصناف به کارگیری کرده است، افزود: از زمان اجرای محدودیت ها تاکنون، پلیس از 9600 واحد صنفی بازدید و از 85 نفر تعهد اخذ و  تذکر های لازم به جهت رعایت مصوبات ستاد کرونا داده شده است.

 این مقام انتظامی در ادامه از دستگیری 9 نفر و تشکیل 9 فقره پرونده و ارجاع به مراجع ذیصلاح و پلمپ 91 واحد صنفی خبر داد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه اکثر اصناف و مردم فهیم شهرستان محدودیت های اعمال شده را جدی گرفته اند و انشالله با همکاری مردم از این موج کرونا هم با تلفات حداقلی عبور خواهیم کرد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس بروجرد کرونا در ایران کرونا در لرستان محدودیت ها واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون