Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:16:51 GMT

اشرف حکیمی: رئالی‌ها بودند که من را نخواستند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۹۵۰۵

اشرف حکیمی: رئالی‌ها بودند که من را نخواستند

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی اینتر، از قهرمانی در سری آ به همراه نراتزوری بسیار خوشحال بود و فاش کرد که چرا یک سال پیش رئال مادرید را ترک کرده است.

به گزارش  "ورزش سه" اشرف حکیمی تابستان گذشته با قراردادی 40 میلیون یورویی از رئال مادرید به اینتر پیوست. او اکنون به همراه نراتزوری اولین قهرمانی خود در سری آ را جشن گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیمی پس از فتح اسکودتو گفت: "بازی ساسولو و آتالانتا را تماشا کردم. این یک قهرمانی فوق العاده و قابل توجه برای من است. ما همه منتظر نتیجه بازی آتالانتا بودیم. فکر می کنم اولین فصل حضورم در ایتالیا بسیار مثبت بوده است."

 

 

ستاره ملی پوش مراکشی که با ال چیرینگیتو مصاحبه می کرد در پاسخ به این سوال که چرا رئال مادرید را ترک کرده است، گفت: "مردم می گفتند که من می خواستم بازیکن ثابت باشم، اما این درست نیست. مادرید خانه من بود و من واقعا دوست داشتم که بمانم. هر چند آنها تصمیم دیگری گرفتند.

احساس می کردم که برای وظیفه ام آماده ام اما آنها با مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا دست به گریبان بودند و مجبور شدم مادرید را ترک کنم."

 

 

حکیمی در پاسخ به این پرسش که آیا روزی به رئال مادرید باز خواهد گشت، افزود: "هیچکس با من تماس نگرفته است. آنها فصل پیش این شانس را داشتند که با من قرارداد ببندند اما تصمیم دیگری گفتند."

 

 

اینتر میلان اشرف حکیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان اشرف حکیمی رئال مادرید اشرف حکیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم

اندریک بازیکن جوان و آینده دار پالمیراس فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد.

دانلود (33.9MB)

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)