Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گزارش عملکرد ناجا از ابتدای سال تاکنون درخصوص قطع زنجیره بیماری کرونا با مدیریت هوشمند تجمع ها و محدود سازی ترددها را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، بابک دین پرست معاون وزیر کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا گزارش عملکرد ناجا از ابتدای سال تاکنون درخصوص قطع زنجیره بیماری کرونا با مدیریت هوشمند تجمع ها و محدودسازی ترددها را تشریح کرد وگفت: جریمه های نقض محدودیت های تردد ازابتدای سال تاکنون  ورود به شهرهای قرمز  جریمه یک میلیون تومانی به تعداد ۱۷۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۵۱ مورد، ورود به شهرهای نارنجی جریمه ۵۰۰ هزارتومانی به تعداد ۱۴۳.۸۰۵  مورد، طرح محدودیت شبانه جریمه ۲۰۰ هزارتومانی به تعداد ۱.۰۲۲.۳۳۸ مورد که در مجموع ۱.۳۳۶.۴۹۴ مورد جریمه با رقم حدودا  ۴۵۰ میلیارد تومان از ابتدای سال تاکنون برای ناقضین محدودیت های ترددی صادر شده است.همچنین تشکیل تیم های تلفیقی با وزارت بهداشت و سازمان تعزیرات برای سرکشی، بازدید و برخورد با واحدهای صنفی متخلف که تعداد بازدیدها  ۳۵۶.۳۷۵ مورد، تعداد تذکر۲۳۰.۱۴۲ مورد و تعداد پلمب  ۱۱.۳۳۹ مورد اعلام شده است.
دین پرست ضمن اشاره به گزارش ناجا با بیان اینکه، تاکنون نسبت به اختصاص نیرو برای پشتیبانی از حضورتیم های ناظرین که با مسئولیت دانشگاه های علوم پزشکی و با نمایندگان اتاق اصناف تشکل شده اند، اقدام شده، گفت: ناجا آمادگی خود را برای افزایش نیرو تا ۱۰ برابر نیروهای  موجود اعلام نموده است.
معاون وزیر کشور به  صدور ۲۱ مورد ابلاغیه، در رابطه با تشدید محدودیت ها و همکاری سایرسازمان ها در راستای قطع زنجیره بیماری در این گزارش اشاره کرد و ادامه داد: همچنین آماده سازی تعداد ۹ بیمارستان و ۳۴ کلینیک برای ارائه خدمات به افراد مبتلاء به بیماری کرونا در موج چهارم بیماری، افزایش تخت های عادی بیمارستانی از ۷۰۰ تخت به ۱۰۳۸ تخت و از ۵۲ تخت ویژه به ۱۳۸ تخت ویژه برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی صورت گرفته است.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دین پرست تشکیل تیم های تلفیقی با وزارت بهداشت وسازمان تعزیرات، برای سرکشی، بازدید و برخورد با واحدهای صنفی متخلف و برخورد قاطع با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی را از دیگر اقدامات ناجا برشمرد و اظهار کرد: همچنین صدور ابلاغیه تشدید مراقبت های مرزی به استانهای شرقی کشور، تنظیم تفاهم نامه با قرارگاه های ارتش وسپاه برای کنترل مرز  وعدم عبور اتباع غیرمجاز در استان های سیستان وبلوچستان،خراسان رضوی وخراسان جنوبی، پیگیری درخصوص عدم صدورمجوز ورود خدمه کشتی ها و ملوانان کشورهای هدف؛ به بنادر، تشکیل تیم های حمایت های وپشتیبانی برای انتقال و نگهداری افراد دارای تست مثبت در مراکز قرنطینه استانهای مرزی شرق کشور ودستگیری تعداد ۵۷۰۵ نفراتباع بیگانه غیرمجاز در مرزهای شرقی کشور، درطول یک هفته گذشته از اقداماتی است که در گزارش ناجا به آنها اشاره شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت كشور قرارگاه کرونا سال تاکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد

واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • موضوعات مشترک کشور‌های عضو ACD پیگیری شود
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست