Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@22:09:06 GMT

طرح پایش قوه قضائیه به داد بنگاه‌های تولیدی می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۹۸۰۹

طرح پایش قوه قضائیه به داد بنگاه‌های تولیدی می‌رسد

آیت‌الله رئیسی در نشست شورای عالی قضائی دستور داد: طرح "پایش" کلیه بنگاه‌های تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل در سراسر کشور، ظرف یک ماه آینده اجرا شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نشست شورای عالی قضائی امروز دوشنبه 13 اردیبهشت با حضور مسئولان دستگاه قضائی و رییس قوه قضائیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست و در ادامه طرح موفق «پایش» در زندان‌ها که موجب عفو و تخفیف و آزادی هزاران زندانی در سراسر کشور شد، رییس قوه قضائیه دستور اجرای طرح پایش سراسری بنگاه‌های تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل در سراسر کشور را صادر کرد.

رئیسی در این نشست با صدور دستور ویژه برای حمایت از تولید، خواستار اجرای طرح «پایش» کلیه بنگاه‌های تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل در سراسر کشور، ظرف یک ماه آینده شد.

وی همچنین گفت: کارگروه مشترکی با مسئولیت دادستانی کل کشور و عضویت سازمان بازرسی و اداره‌کل امور ورشکستگی و نماینده وزارت صمت، با سه هدف شناسایی بنگاه‌های تعطیل قابل احیا، شناسایی بنگاه‌های نیمه‌فعال نیازمند حمایت قضائی و شناسایی و برخورد کیفری با متخلفان و عاملان تعطیلی کارخانجات در سراسر کشور،  تشکیل شود.

وی تأکید کرد: سازمان بازرسی و دادستان‌ها، با متخلفینی که کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی را تعطیل و لخت می‌کنند تا از زمین آن سوءاستفاده کنند قاطعانه برخورد کنند.

رئیسی: هنرمندان زندان را ببینند و درباره آن فیلم بسازند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بازرسی دادستانی کل کشور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه قوه قضائیه سازمان بازرسی دادستانی کل کشور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه قوه قضائیه بنگاه های تولیدی سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام بیش از ۱۵۰۰ «ماما» در کشور طی سال گذشته

دبیر ستاد ملی جمعیت از استخدام بیش از ۱۵۰۰ «ماما» در کشور طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، شکیبا محبی‌تبار در مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما اظهار کرد: سال گذشته ۱۵۷۰ ماما در سراسر کشور با مجوز سازمان امور استخدامی کشور جذب شده‌اند و تعدادی از ماماها در سراسر کشور تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی افزود: بر اساس قانون جوانی جمعیت، مکلف هستیم که حمایت ویژه‌ای از ماماها انجام دهیم، دولت تمام تلاش خود را برای گروه‌های مختلف مامایی انجام خواهد داد.

کد خبر 751704

دیگر خبرها

  • برف نیمه اردیبهشت مدارس این شهر را تعطیل کرد/ عکس‌
  • دستگاه قضایی به فعال شدن ۷۸ بنگاه راکد اقتصادی در کرمان کمک کرد
  • استخدام بیش از ۱۵۰۰ «ماما» در کشور طی سال گذشته
  • حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای: قاضی نباید از مشورت کردن با صاحب‌نظران و اهل فن اجتناب کند
  • قاضی نباید از مشورت با صاحب‌نظران و اهل فن اجتناب کند
  • قاضی نباید از مشورت کردن با صاحب‌نظران و اهل فن اجتناب کند
  • درگاه ملی مجوزهای کسب و کار، سدی در برابر انحصار
  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد