Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:29:04 GMT

گل ریحان البرز در برزخ مدیریت

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۰۴۰۴

گل ریحان البرز در برزخ مدیریت

به دنبال سپرده شدن امور به هیات فوتبال البرز و پس از انتخاب سرمربی این تیم اما این بار اخبار نشان از کناره گیری هیات فوتبال از مدیریت این تیم داد، خبری که در گفت وگو با مسوولان فوتبال استان تائید شد.

 رییس هیات فوتبال البرز در گفت وگویی که پیش از این با ایرنا داشت اعلام کرد که با توجه به مشکلات و حاشیه های پیش آمده طی هفته های اخیر مقرر شده بود تا هیات فوتبال استان مدیریت این باشگاه را در دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور بیک وردی افزود: به همین منظور سرمربی برای این تیم انتخاب و قرار شده بود که تمرینات آن نیز از سرگرفته شود تا بتوان تیم را در جدول لیگ دسته یک کشور حفظ کرد.

وی ادامه داد: اما عدم اجرای تعهدات از سوی باشگاه و درخواست کمک برای نجات این تیم، هیچ همراهی برای نجات نماینده فوتبال البرز در رقابت های لیگ یک  فوتبال کشور وجود ندارد.

بیک وردی خاطر نشان کرد: وقتی سرنوشت این تیم برای مسوولان مهم نیست به این نتیجه رسیدیم که هیات فوتبال البرز که قرار بود پیش از این چتر حمایتی داشته باشد با این شرایط ادامه فعالیت برایش ممکن نیست.

رییس هیات فوتبال البرز ادامه داد: به این منظور مدیریت این تیم را به باشگاه برمی گردانیم تا هر کاری که صلاح می دانند خودشان انجام بدهند.

پس از واگذاری مجدد گل ریحان به باشگاه، این بار زمزمه هایی مبنی بر اعتصاب و بر سر تمرین نیامدن بازیکنان این تیم منتشر شد.

 این در حالی است که این تیم شنبه آینده در ادامه رقابتها باید به مصاف استقلال ملاثانی در ورزشگاه انقلاب کرج برود اما با توجه به اینکه زمانی به این بازی نمانده هنوز معلوم نیست که تکلیف این دیدار که برای ادامه حیات گل ریحان در جدول لیگ نقش حیاتی دارد، چه خواهد شد.

اعتصاب بازیکنان باشگاه گل ریحان در گفت وگو با هیات فوتبال البرز و مسوولان این باشگاه تائید شده اما نکته مهم در اینجا است که هر کدام تقصیر را بر گردن دیگری می اندازد و به عبارتی گل ریحان در یک دوراهی مدیریتی و سرگردانی قرار گرفته است.

محسن عبدلی دبیر هیات فوتبال البرز روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا عنوان کرد: طی تفاهم نامه ای که با باشگاه داشته ایم مقرر شده بود که هیات و باشگاه هر کدام وظایفی را بر عهده گیرند و آنها را اجرایی کنند، ما نیز نسبت به انتخاب سرمربی اقدام و قرار شد که تمرینات بازیکنان نیز از سر گرفته شود.

وی اضافه کرد: اما در ادامه شاهد بودیم که باشگاه به تعهدات خود عمل نکرد ، این در حالی بود که با انتخاب یک سرمربی خوب که تیم را آن هم در یک چنین شرایطی تحویل گرفته بود انتظارات بیش از این بود.

عبدلی گفت: با توجه به عمل نکردن باشگاه به تعهدات خویش هیات فوتبال نیز به این نتیجه رسید که کار را به خود باشگاه بسپارد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی  مبنی بر اعتصاب بازیکنان به دلیل پرداخت نشدن بخشی از قراردادهایشان اظهار داشت: شما از خود بازیکنان نیز می توانید سوال کنید که اگر بر سر تمرین نیامدند به خاطر بدهی نبود بلکه به خاطر کادر قبلی بود که باشگاه همچنان اصرار دارد که آنها حضور داشته باشند، باشگاه با کادر جدید که معرفی شده بود موافقت نکرده بود.

عبدلی ادامه داد: همچنین در حالی که سرمربی جدید تیم انتخاب و معرفی شده بود باشگاه در همان زمان در حال رایزنی برای انتخاب و معرفی سرمربی دیگری بود.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل ریحان البرز نیز که پیش از این استعفای خود را مطرح اما با استعفای ایشان موافقت نشده در خصوص انتخاب سرمربی از سوی باشگاه همزمان با هیات عنوان کرد: اگر با فردی در این رابطه صحبت کرده ایم چرا تا کنون نسبت به معرفی اش اقدام نکرده ایم.

رضا رضایی افزود: پس از انتخاب سرمربی به هیات عنوان کردیم که این سرمربی با توجه به شرایط کنونی تیم توانایی جمع کردن این وضعیت را ندارد اما جوابی که به ما دادند این بود که به شما ارتباطی ندارد.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که از سوی هیات عنوان شد این بود که باشگاه جواب تلفن های ما را نمی دهد این در حالی است که پیش از این یک نفر از اعضای باشگاه به نام میثم رضایی به عنوان رابط معرفی شده بود که یا در صورت جواب ندادن باشگاه آیا امکان مکاتبه نیز نداشتند؟.

رضایی ادامه داد: اگر تماسی با بنده گرفته شده اطلاعات تماس شان را برای رسانه ها منتشر کنند، سوال بنده این است که کسانی که عنوان می کنند که باشگاه جوابگویشان نبوده بر چه اساسی این مطالب را مطرح می کنند.

مدیر عامل باشگاه گل ریحان البرز در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اعتصاب بازیکنان به دلیل اعتراض به کادر فنی خاطر نشان کرد: بازیکن که نمی تواند تعیین کننده سیاست های کلان یک باشگاه باشند؛ مطرح کردن چنین موضوعاتی فقط یک شانتاژ است.

رضایی ادامه داد: حدود ۲ هفته پیش زمانی که صورتجلسه امضاء شد به هیات عنوان کردیم که مدیر عامل را خودتان معرفی کنید اما بیان کردند که خودتان به عنوان مدیر عامل بمانید، در این صورتجلسه نوشته شده بود که کادر فنی با انتخاب هیات صورت می گیرد که بنده یک بند تحت عنوان با مشورت مدیر عامل به آن اضافه کردم.

وی افزود: آقایان به این بند اعتراض کردند جواب بنده نیز این بود پس نقشم به عنوان مدیرعامل باشگاه چیست؟.

سخن پایانی 

این سخنان در حالی از سوی مسوولان باشگاه و هیات فوتبال البرز مطرح می شود که امروز تیم گل ریحان البرز در بدترین شرایط خود طی سال های اخیر قرار گرفته و در صورت پیدا نکردن راه نجات برای این تیم سقوط تنها نماینده استان در رقابت های لیگ دسته یک به لیگ دسته ۲ حتمی است.

امروز گل ریحان در یک ۲ راهی قرار گرفته و شواهد نیز از حاکی از آن است که هنوز راه اساسی برای نجات این تیم پیدا نشده است.

تیم فوتبال گل ریحان البرز تنها نماینده این استان در رقابت های لیگ دسته یک کشور است.

این تیم هم اکنون در مکان هجدهم و در  قعر جدول لیگ قرار دارد.

برچسب‌ها البرز فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان گل ریحان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان البرز فدراسیون فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان گل ریحان البرز اخبار کنکور هیات فوتبال البرز گل ریحان البرز انتخاب سرمربی گل ریحان هیات عنوان مدیر عامل لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد

طرفداری| مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به دلیل کتک زدن داور تعلیق شد.

به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد. پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

به نقل از فارس، کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز