Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده  ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار مولوی فتحی‌محمد نقشبندی امام جمعه اهل سنت مسجد «قاسمی» شهرستان راسک ضمن استماع گزارشی از مشکلات و گلایه‌های اهل سنت شهرستان راسک در جریان آخرین فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در سطح این شهرستان قرار گرفت  و گفت: در سیستان و بلوچستان نیازمند تلاش برای ایجاد فضای همکاری و همدلی هستیم که لازمه این کار همیاری و همکاری همه اقشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان افزود: باید از اقداماتی که به همدلی و همیاری مردم خدشه وارد می‌کند پرهیز کنیم، زیرا چنین مواردی مانع حرکت قطار توسعه و پیشرفت استان خواهد شد.

وی بیان کرد: پرداختن به مسائل دینی و بیان معارف الهی وظیفه علماست و مساجد و مدارس جز نیاز‌های مذهبی مردم هستند و نیاز است تا در کنار این موارد نگاهی متوازن به نیاز‌های اجتماعی داشته باشیم.

امام جمعه زاهدان خواستار خارج شدن از مقام حرف و تبدیل حرف به عمل شد و خاطرنشان کرد: پرهیز از برخورد‌های احساسی به معنای عدم پیگیری مطالبات مردم نیست، بلکه باید با رعایت انصاف و نگاه دلسوزانه به دنبال تحقق اهداف و حل مشکلات باشیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که نسبت به برخورد‌های ما سوءظن وجود داشته باشد، فعالیت‌های خیرخواهانه ما نیز تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت و باید تلاش خود را به کار بگیریم تا به تدریج فضا را تغییر و نگاه‌های منفی را عوض کنیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطالبات مردم امام جمعه اهل سنت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • پیگیری‌های پلیس نبود، «یسنا» را آزاد نمی‌کردند
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی