Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@04:08:35 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ اردیبهشت‌ماه

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۱۷۲۵

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از حمایت شهرداری بیرجند از زنان سرپرست خانوار تا افزایش ترافیک بانه و حفر چاه‌های پایش آب‌های زیرزمینی سایت پسماند قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

حفر چاه‌های پایش آب‌های زیرزمینی سایت پسماند قزوین

وحید مقدم سلیمی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین گفت: سه حلقه چاه پایش آب‌های زیرزمینی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال، توسط شهرداری قزوین در سایت پردازش و دفع پسماند محمدآباد احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات احداث ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های زرند

احسان نوذری، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند با اعلام اینکه احداث سرویس بهداشتی عمومی از اولویت‌های کاری شهرداری در راستای توسعه امکانات رفاهی است، گفت: بیش از ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های مسافر، فجر، هفت تیر و ترمینال مسافربری شهر ساخته خواهد شد.

نصب مخازن پسماند ماسک‌ها و دستمال استفاده شده در گرگان

در راستای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در سطح شهر، ستاد مبارزه با کرونا شهرداری گرگان، اقدام به نصب مخازن پسماند ماسک‌ها و دستمال آلوده در معابر سطح شهر کرده است.

پرداخت معوقات کارگران شرکت‌های خدماتی شهرداری سبزوار

سعید رضا فصیحی، معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: معوقات برخی شرکت‌های خدماتی شهرداری که از سال ۹۵ توسط شرکت‌های پیمانکار به کارگران این شرکت ا پرداخت نشده بود، امروز به حساب آنان واریز شد.

حمایت شهرداری بیرجند از کارگاه‌های تولید و اشتغال زنان سرپرست خانوار

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند ضمن اعلام آمادگی همه جانبه شهرداری، با حمایت شورای اسلامی شهر، خاطر نشان کرد: در اختیار قرار دادن تجهیزات و امکانات برای برگزاری کارگاه‌های توان افزایی بانوان سرپرست خانوار، اختصاص اماکنی برای برگزاری بازارچه‌ها و غرفه‌های فروش تولیدات زنان سرپرست خانوار، از جمله اقداماتی است که شهرداری بیرجند می‌تواند در این بخش انجام دهد.

شغل‌های کاذب، عامل افزایش ترافیک بانه

خالد عزیززاده، معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری بانه گفت: وانت‌های میوه فروش و دست فروشان که در خیابان‌های و معابر شهری فعالیت می‌کنند، عامل مهم افزایش ترافیک این شهر هستند.

احیای ایستگاه قدیمی هواشناسی مراغه

ایستگاه قدیمی هواشناسی مراغه با همکاری شهرداری این شهر و اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی احیا می‌شود.

شهرهای گلستان اقدامی برای توسعه «شهر الکترونیک» نکرده‌اند

محمد احمدی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان با بیان اینکه متأسفانه تاکنون هیچکدام از شهرداری‌های استان در زمینه توسعه شهر الکترونیک فعالیت خاصی نداشته‌اند، گفت: شهرداری یکی از مهمترین ارگان‌هایی است که می‌تواند در راه اندازی و هوشمند سازی شهرها تأثیر زیادی داشته باشد، ولی متأسفانه تا به الان هیچکدام از شهرداری‌های استان در این زمینه فعالیت خاصی نداشته‌اند.

۶ کتابخانه در شهرستان ایرانشهر فعال است

علی شعبانی، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: هم‌اینک ۶ کتابخانه با بیش‌از ۶ هزار جلد و بیش از ٢ هزار عضو در این شهرستان فعال است.

مسابقه عکس نوشته "شب‌های رحمت"

به مناسبت ماه مبارک رمضان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، مسابقه عکس نوشته "شب‌های رحمت" را برگزار می‌کند.

کد خبر 491053

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری قزوین قزوین سرویس بهداشتی شهرداری گرگان پسماند شهري ترافیک شهری شهرداری شهر معوقات حقوق شهرداری سبزوار شهر هوشمند شهرهای استان استان گلستان ایرانشهر مراغه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرپرست خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در ادامه نهضت آسفالت معابر پرتردد اهواز، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صنایع با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: خیابان صنایع با توجه به نزدیکی به شرکت‌های صنعتی، بیمارستان شهید بقایی و جاده خرمشهر یکی از پرترددترین معابر شهر اهواز است که در مراحل پایانی زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: مساحت کل معبر ۲۱۷۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شد، در حال حاضر اکیپ‌های اجرایی در دو مسیر رفت و برگشت (به عرض ۱۲ متر) به صورت هم زمان عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۸۰۰ متر را انجام می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد پروژه احداث خیابان صنایع تصریح کرد: عملیات زیرسازی رو به اتمام است، آسفالت معبر طی روزهای آینده آغاز می‌شود و ابتدای خرداد ضمن تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 750697

دیگر خبرها

  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم