Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزان پاداش تیم های ایرانی تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده است

شاگردان یحیی گل محمدی بیشترین درآمد را در بین تیم های ایرانی تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشته اند.

به گزارش طرفداری، AFC مانند فصول گذشته پاداش هایی را برای تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته و این پاداش ها هرچند شاید برای تیم های متمول عربی انگیزه اصلی حضور در رقابت ها نباشد، اما برای تیم های ایرانی قطعا ارزشمند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC برای هر برد در مرحله گروهی 50 هزار دلار، برای مساوی 10 هزار دلار و برای صعود از مرحله گروهی نیز 100 هزار دلار پاداش در نظر گرفته است.

پرسپولیسی ها که به راحتی و به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود بالا آمدند، بیشترین درآمد را بین تیم های ایرانی کسب می کنند؛ آنها با کسب پنج پیروزی و صعود از گروه خود، مجموعا 350 هزار دلار تا پایان مرحله گروهی از این رقابت ها درآمد کسب کرده اند.

دیگر تیم پایتخت نشین یعنی استقلال جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. شاگردان فرهاد مجیدی که در گروه مرگ رقابت ها حضور داشتند، در شب آخر و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شدند. آبی ها با سه پیروزی، دو مساوی و صعود از مرحله گروهی تا به اینجا 270 هزار دلار دریافت می کنند.

تراکتور که صعودش با اما و اگرهای زیادی همراه بود، با فاصله کمی نسبت به استقلال قرار دارد. آنها که تنها تیم بدون شکست رقابت ها هستند، با کسب دو پیروزی و چهار مساوی و همچنین صعود به مرحله بعد، در مجموع 240 هزار دلار تا پایان مرحله گروهی پاداش دریافت می کنند.

فولادی ها که ضعیف ترین عملکرد را بین چهار تیم ایرانی به ثبت رساندند، کمترین پاداش را هم دریافت کردند. شاگردان جواد نکونام موفق به صعود از مرحله گروهی نشدند و با کسب یک پیروزی و دو مساوی، تنها 70 هزار دلار پاداش می گیرند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی 150 هزار دلار دیگر پاداش خواهد داد و همچنین پاداش تیم های صعود کننده به نیمه نهایی 250 هزار دلار خواهد بود. تیم های ایرانی با صعود به مراحل بالاتر می توانند درآمد بیشتری از این رقابت ها کسب کنند.

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روزهای 22 و 23 شهریور برگزار خواهد شد و پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان قرار خواهد گرفت، تراکتور به مصاف النصر عربستان می رود و استقلال هم دیگر نماینده عربستان یعنی الهلال را مقابل خود خواهد دید.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با آرش ظلی پور: پرسپولیسی هستم ولی کی روش را انتخاب می کنم؛ اسم قائدی را نمی نویسم چون هنوز فرصت دارد یحیی گل‌ محمدی: از هر 4 تیمی که در نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند متنفرم! رقابت بر سر آقای گلی روسیه؛ 19 - 16 به نفع سردار آزمون آمار عجیب لیونل مسی در لالیگا | بازیکنی که بهتر از پنالتی، ضربه آزاد می زند ویترین افتخارات اینتر در موزه باشگاه، آماده اسکودتوی شماره 19 / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مرحله گروهی تیم های ایرانی هزار دلار رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود. 

مراسم قرعه‌کشی این مسابقات امروز در امان پایتخت کشور اردن محل برگزاری این رقابت‌ها برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد.

۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل مسابقات قهرمانی آسیا پسران جوان:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران - چین

گروه C: اردن - هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی - چین تایپه - قطر

ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار شود که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان ایران با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا