Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:48:45 GMT

اخطار جدی مدیر برنامه جنجالی به باشگاه میلان

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۲۶۳۳

اخطار جدی مدیر برنامه جنجالی به باشگاه میلان

مینو رایولا به باشگاه میلان اخطار داده که برای جان‌لوئیجی دوناروما پیشنهاد حقوق سالیانه 10 میلیون یورویی دریافت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان ملی پوش و 22 ساله باشگاه میلان سالیانه 6 میلیون یورو حقوق دریافت می‌کند اما قرارداد او در پایان این فصل به اتمام می‌رسد. گزارش ها حاکی از آن بود که باشگاه ایتالیایی به او پیشنهاد دستمزد 8 میلیون یورویی در سال ارائه داده که هنوز جواب قطعی از جان لوئیجی دوناروما و مدیر برنامه جنجالی او یعنی مینو رایولا نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که مینو رایولا به باشگاه میلان اخطار داده که برای جانلوئیجی دوناروما پیشنهاد دستمزد سالیانه 10 میلیون یورویی دریافت کرده است اما با این وجود هم روسونری حاضر نیست بیش از 8 میلیون یورو در سال به دروازه‌بان جوان خود بپردازد.

 

از طرف دیگر کوریره دلو اسپورت نیز تایید کرده که پیشنهاد 10 میلیون یورویی از سوی باشگاه یوونتوس بوده و آنها قصد دارند در تابستان به شکل آزاد و با این حقوق وسوسه انگیز دوناروما را به خدمت بگیرند. البته دوناروما می خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود و میلان امیدوار است که این خواسته مهم او را برآورده کند اما این باشگاه حاضر نیست رقم پیشنهادی خود به این گلر را افزایش دهد.

 

 

 

 

گفتنی است اخیراً گزارش شد که دوناروما با هواداران متعصب میلان دیداری داشته و به آنها تاکید کرده که هیچ مذاکره ای با یوونتوس انجام نداده است.

آث میلان جان لوئیجی دوناروما مینو رایولا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان جان لوئیجی دوناروما مینو رایولا میلیون یورویی باشگاه میلان مینو رایولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و کمیته انضباطی رأی خود را به شرح زیر صادر کرد:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • گزارش زنده: دورتموند 1-۰ پاری سن ژرمن
  • تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد
  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد