Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:06:14 GMT

۸۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه پاکدشت توزیع شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۲۸۷۷

۸۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه پاکدشت توزیع شده است

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار "رضا امجدی" روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: معنویت از مولفه های مهم قدرت جمهوری اسلامی است و فعالیت‌هایی که امروز برای مبارزه با کرونا از سوی گروه‌های مردمی، مدافعان سلامت و گروه های جهادی انجام می‌شود، ریشه در اعتقادات دینی و انقلابی ملت دارد و این تفاوت بارز جمهوری اسلامی با سایر کشورهای دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علاوه بر کمک‌هایی که به صورت مستمر در سطح شهرستان توسط پایگاه‌ها، مساجد و هیات‌ها صورت می‌گیرد بیش از ۴۰ جهیزیه و ۸۰ هزار بسته کمک مومنانه تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده، توزیع شده است.


وی به نقش موثر گروه‌های مردمی و جهادی به کاهش مشکلات و خطرات ناشی از کرونا اشاره کرد و افزود: تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج خواهران و برداران شهرستان در رزمایش کمک مومنانه گام برداشته و به صورت مستمر و خُرد هر هفته حدود هزار بسته معیشتی، ۵ هزار پرس غذای گرم و اقداماتی چون تهیه جهیزیه و دارو برای نیازمندان تهیه و توزیع شده است.


فرمانده سپاه پاکدشت به تهیه و توزیع ۱۰۰ هزار پُرس غذای گرم به شکل متمرکز در سال گذشته اشاره کرد و افزود: یکی از اقداماتی که با مشارکت بسیج و کمیته امداد در ماه رمضان صورت گرفت طبخ و توزیع هر شب بیش از هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان است.


سرهنگ امجدی به اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: اقدام موثر دیگری که در راستای کمک مومنانه در عرصه سلامت اتفاق افتاد و در حال انجام بوده طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است که جوانان بسیجی در کنار کادر درمان در این زمینه حماسه آفرینی کردند.


وی ادامه داد: در اجرای طرح شهید سلیمانی با محوریت ۲ موضوع صورت گرفت که که یکی پایش اطرافیان مبتلایان به کرونا بود که نیروهای بسیجی‌ پا به پای کادر درمان و شبکه بهداشت و خانه‌های سلامت حوزه استحفاظی تیم شده است و با حضور در درب منازل تست سریع کرونا را انجام می‌دادند.


وی ادامه داد: در حین پایش محله محور و خانه به خانه افرادی که با توجه به شرایط پیش آمده کرونایی و مشکلات اقتصادی نیاز به توجه و کمک داشتند شناسایی شده و مورد حمایت قرار می‌گرفتند.


سرهنگ امجدی به در پیش بودن آزمون مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: دشمن با همه توان تلاش می‌کند تا مردم را مایوس کند و این مردم هستند که با حضور و شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح و درست، نمی گذارند دشمن در این عرصه به مطلوب خود برسد و آن را مایوس می‌کنند.


وی به حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور در انتخابات بسیار مهم است چرا که عنان کار را دست عده‌ای می دهیم که قرار است به آینده ما و کشور سمت و سو دهند و اگر درست انتخاب نکنیم در ابتدا خود ما و عزت و اقتدار ملی خدشه دار می‌شود.


وی تأکید کرد: سپاه به هیچ وجه له و علیه کسی ورود نمی‌کند و این موضع رسمی سپاه است و تنها حضور حداکثری برای ما مهم، و اولویت دارد.


پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان جمهوری اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان جمهوری اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است