Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:15:16 GMT

۹ هزار و ۲۱۸ نفر در خراسان شمالی بیمه اجتماعی شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۳۰۵۶

۹ هزار و ۲۱۸ نفر در خراسان شمالی بیمه اجتماعی شدند

به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی روز دوشنبه در نشست مجمع مشورتی بانوان استاندار اظهار داشت: ۳۱ درصد بیمه شدگان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال گذشته را زنان تشکیل می‌دهند. 
وی افزود: بر اساس آمار اعلام شده یازده هزار و ۹۰۷ نفر زن سرپرست خانوار فاقد بیمه در سطح استان وجود دارد که باید بعد از بررسی اینکه چه تعداد از آنان شامل این بیمه می شوند، طی برنامه زمان بندی مشخص و تقسیم وظایف برای دهیاری ها، بخشداری ها و فرمانداری ها تا ۶ ماه آینده بیمه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود بر شناسایی و سطح بندی استعداد های دانش آموزان نخبه تاکید کرد و افزود: باید لیست دانش آموزان نخبه استان بر اساس سطح استعداد تهیه و بسته های حمایتی ویژه شامل تامین امکانات و تجهیزات علمی، اعزام دانش آموزان به اردوهای علمی، بازدید از فضاهای آموزشی، دعوت از اساتید برتر جهت آموزش تعریف شود.
شناسایی فضاهای ورزشی مسقف و غیر مسقف ویژه بانوان از دیگر دستور کار این نشست بود که شجاعی در این خصوص گفت: تعدادی از ۸۰ سالن ورزشی موجود در سطح استان باید بر اساس نیازسنجی طی زمان بندی مشخص به طور اختصاصی در اختیار بانوان قرار بگیرد.
وی گفت: پس از اتمام قراردادهای جاری سالن های ورزشی باید حداقل در هر شهرستان یک سالن در اختیار پیمانکار زن برای استفاده ۲۴ ساعته بانوان از سالن های وررزشی قرار بگیرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود بر شناسایی فضای ورزشی غیر مسقف ایمن با دسترسی آسان ویژه بانوان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد.
راه اندازی کلینیک سلامت روان در شهرستان راز و جرگلان از دیگر تاکیدات استاندار در این نشست بود.

برچسب‌ها بجنورد صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر محمدعلی شجاعی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر محمدعلی شجاعی بجنورد صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر محمدعلی شجاعی خراسان شمالی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ پرتراکم‌ترین نقطه در دنیا از نظر نسبت جمعیت پلنگ ایرانی به سطح واحد در خراسان شمالی قرار دارد.
پلنگ ایرانی دارای بزرگترین جسه بین زیر گونه‌های پلنگ در جهان است و در راس هرم گوشتخواران قرار دارد.
حضور پلنگ در طبیعت سبب کنترل جمعیت گراز و گرگ خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی