Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  عبدالحمید فیروزی معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان در نشست ستاد صندوق کشاورزی سیستان و بلوچستان از بیمه اجباری بیش از یک میلیون و ١٣٨ هزار واحد دامی استان در برنامه تکلیفی ستاد صندوق بیمه کشاورزی خبر داد و گفت: بر اساس بند ث ماده ٣٣ برنامه پنج‌ساله ششم و ابلاغ آن از سوی صندوق بیمه کشور، امسال یک میلیون و ١٣٨ هزارو ٧٧۵ واحد دامی در برنامه تکلیفی بیمه استان قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به دستورالعمل ابلاغی وزارت جهادکشاورزی مبنی بر ارائه هر گونه تسهیلات، خدمات و نهاده به دامداران منوط به ارائه بیمه نامه است ادامه داد: حق بیمه دام سبک و سنگین شامل گاو گوساله، گوسفند و بز و شتر می‌شود و حق بیمه برای هر راس گاو و گوساله بین ۲۸۵هزار ریال تا ۷۵۶هزار ریال ،هر راس گوسفند و بز بین ۱۹هزار ریال تا ۳۴هزار ریال و بیمه هر نفر شتر بین ۷۳هزار ریال تا ۱۴۶هزار ریال پیش بینی شده که دامداران در هنگام بیمه کردن دام پرداخت خواهند کرد.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: پرداخت غرامت به بیمه گذاران خسارت دیده در زیربخش دام نسبت به سال زراعی گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: توسعه کمی وکیفی بخش کشاورزی بدون بیمه چابک و توانمند امکان پذیر نخواهد بود.

محمدعلی نیکبخت افزود: فرصت‌های بسیار ممتازی برای سرمایه گذاری در بخش های دام و طیور ،شیلات و آبزیان، تولید محصولات زراعی و باغی وجود دارد که با توسعه فرهنگ صنعت بیمه این سرمایه گذاری ها پایدار، سودمند واقتصادی خواهند شد.
وی تصریح کرد: سازمان جهادکشاورزی استان و مجموعه ادارات وابسته سازمان با تمام توان کارشناسی برای تحقق اهداف بیمه در کنار صندوق بیمه کشاورزی خواهند بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه کشاورزی کشاورزان سیستان و بلوچستان کشاورزی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد

  روابط‌عمومی استانداری، محمد علی نیک بخت ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران که برای روز چهارم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، از غرفه استانداری سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

نیکبخت با حضور در غرفه استان سیستان و بلوچستان مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه، از توانمندی های این استان بازدید کرد و  در جریان اطلاعات مریوط به محصولات ارائه شده قرار گرفت.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری است در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار نموده و این رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

   

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان