Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:31:15 GMT

جاده قدیم جاجرود بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۶۰۰

جاده قدیم جاجرود بازگشایی شد

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تأیید انسداد دوباره مسیر جاده قدیم جاجرود برای دومین روز متوالی به دلیل بارش‌های شدید اظهار داشت: به دلیل بارش شدید و سیل آسای باران در منطقه لواسانات و ریزش تپه خاکی مسیر مذکور مسدود شده بود.

مصدقی افزود: به علت کنترل ترافیک پلیس در محور قدیم جاجرود محدودیت ایجاد کرد و خودروها به آزادراه پردیس هدایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه با تلاش مأموران راهداری مسیر فعلاً بازگشایی شده است گفت: توصیه ما به رانندگان این است که تا بازگشایی کامل، خودروهای سواری که قصد تردد از محور قدیم جاجرود دارند از آزادراه پردیس استفاده کنند.

بر اساس این گزارش امشب ۱۳ اردیبهشت ماه و برای دومین شب متوالی به علت بارندگی و سیلاب دوباره در جاده قدیم جاجرود تردد خودروهای گذری مختل شد و طبق گزارش‌ها عصر دیروز نیز پس از بارش باران و تگرگ، وقوع سیلاب، جاده قدیم جاجرود را برای ساعت‌هایی بست و مسافران زیادی را در ترافیک طولانی معطل و سرگردان کرده بود.

کد خبر 5204058

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیلاب ویروس کرونا شب قدر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر گرگان ماه مبارك رمضان شب های قدر اردبیل واکسن کرونا عکس استانها بارش باران همدان جاده قدیم جاجرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین جاده نخلستان ایران (فیلم) آبشار زیبای ماربره دره شهر (فیلم) زمستان جاده جنگلی توسکستان؛ گرگان (فیلم)

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی