Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:58:54 GMT

شهرستان دزفول با کمبود ۷۰۰ معلم مواجه است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۶۱۷

شهرستان دزفول با کمبود ۷۰۰ معلم مواجه است

محمدی خباز با اشاره به کمبود ۷۰۰ معلم در شهرستان دزفول گفت: کمبود معلم در شهرستان را با اجرای برنامه ریزی دقیق و اجرای طرح دقیق کروکی کنترل کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «رضا محمدی خباز» عصر امروز (سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت) در نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور مدیرکل معاون آموزش و پرورش خوزستان در سالن جلسات سپاه برگزار شد اظهار کرد: برخی از مناطق محروم دزفول از طرفی فاقد مدرسه بوده و از طرف دیگر زمینی برای احداث مدرسه در این مناطق در اختیار آموزش و پرورش وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و‌پرورش دزفول با اشاره به کمبود مدرسه در این شهرستان افزود: دزفول از آغاز سال تحصیلی با کمبود ۵۰۰ تا ۷۰۰ معلم مواجه بوده که با برنامه ریزی و اجرای صحیح طرح کروکی خوشبختانه هیچ کلاس درسی بدون معلم وجود ندارد.

 

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید ۷۰۰ معلم در دزفول بازنشسته می شوند اما فقط ۱۰۰ تا ۱۵۰ نیروی جدید به سیستم اضافه می شود که از اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در راستای حل این مشکل تقاضای مساعدت داریم.

 

محمد خباز با اشاره به اینکه تعدادی از معلمان ساکن دزفول در شهرهای همجوار مشغول تحصیل هستند اضافه کرد: تقاضا می‌شود اداره کل آموزش و پرورش نسبت به انتقال این معلمان به حوزه دزفول موافقت کند تا بخشی از کمبود معلم در شهرستان حل شود.

 

وی به شرایط سخت دورکاری معلمان و نحوه آموزش آنها اشاره کرد و ادامه داد: معلمان به دلیل آموزش مجازی نه تنها در ساعات کاری بلکه در تمام ساعات شبانه روز با دانش آموزان و خانواده آنها ارتباط دارند و در این زمینه سنگ تمام گذاشتند.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدی خباز کمبود معلم آموزش و پرورش آموزش و پرورش ۷۰۰ معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجرگشت صبح چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم استان البرز با اشاره به در پیش بودن هفته معلم گفت: آخرین هماهنگی‌ها برای گرامیداشت هفته معلم ۱۴۰۳ انجام شده و از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار معلمان برگزیده استان با مقام معظم رهبری، دیدار با رئیس جمهور، رؤسای مجلس و قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اهمیت تکریم معلمان مدارس استثنایی استان مطرح کرد: ابتکاری که امسال برای اولین بار به کار رفته این است که با توجه به اهمیت آموزش و پرورش استثنایی و جنس خاص زحمات این همکاران، دو معلم شاغل در مدارس استثنایی به صورت جداگانه تحت عنوان معلم نمونه مدارس استثنایی تقدیر خواهند شد.

وی استفاده از خدمات رفاهی، ورزشی و اقامتی را از دیگر برنامه‌های هفته معلم برشمرد و عنوان کرد: از دهم تا بیستم اردیبهشت ماه استفاده از تمامی فضاهای ورزشی، اقامتی و رفاهی استان برای همکاران به صورت رایگان است. همه مناطق آموزش و پرورش البرز مکلف شده اند تقدیر شایسته ای از همکاران به ویژه معلمان نمونه شهرستان‌ها داشته باشند.

حجرگشت در پایان تصریح کرد: تقدیر از مقام معلم در سطح استان البرز، استفاده از تبلیغات محیطی، تقدیر از مقام معلم در رسانه ملی استان و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه در زمینه بزرگداشت مقام معلم از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان البرز در این هفته خواهد بود.

کد خبر 6087453

دیگر خبرها

  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود