Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امشب دومین شب از لیالی قدر و شب شهادت امام اول شیعیان حضرت علی (ع) است. ایشان در ۱۹ رمضان برای نماز جماعت به مسجد کوفه رفته بودند که ابن ملجم مرادی با شمشیری زهرآلود به فرق حضرت ضربه زد و امیرالمومنین دو روز بعد در ۲۱ رمضان سال ۴۰ هجری به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر ایشان برای دفن از کوفه به نجف برده شد و حرم حضرت علی (ع) در این شهر از گذشته تا حال مکانی شریف است و شیعیان هرساله از سراسر جهان خصوصا در این ایام به نجف می‌روند تا بتوانند این شب‌های پر عظمت را در کنار حرم امام اول شیعیان باشند. شیوع کرونا، اما امکان سفر به نجف را از شیعیان گرفته و مردم از منازلشان برای مظلومیت و شهادت مولی الموحدین علی (ع) عزاداری کرده و این شب را به امام عصر (عج) تسلیت می‌گویند.

بیشتر بخوانید

پیامک های ویژه شهادت حضرت علی (ع)

کاربران فضای مجازی هم در این شب توئیت‌هایی را با هشتگ #یاامیرالمومنین در حساب هایشان منتشر کردند که در ادامه بخشی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حضرت علی شهادت حضرت علی حضرت علی شب قدر ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (س) نیز بازدید کرد.

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

بر اساس این گزارش، وی در این بازدید با شخصیت و جایگاه این بانوی با کرامت از خاندان اهل بیت (س) آشنا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب جعفری
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است