Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:50:00 GMT

وضعیت ترافیکی پایتخت/ تردد خودرو آزاد و کامیون‌ها ممنوع!

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۹۷۲

وضعیت ترافیکی پایتخت/ تردد خودرو آزاد و کامیون‌ها ممنوع!

سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و‌فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام آمادگی و حضور کامل مأموران پلیس راهور جهت تسهیل در تردد و مدیریت ترافیک در معابر منتهی به مساجد تکایا و حسینیه ها اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص عدم اجرای محدودیت شبانه، تردد خودروهای شهروندان در شب های قدر محدودیتی ندارد اما در راستای حفظ جان شهروندان و ایمنی عزاداران تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح معابر شهر تهران در شب‌های قدر ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همه خانی تصریح کرد: وضعیت ترافیکی تهران در تمامی معابر_ به غیر از محدوده بهشت زهرا که سنگین است_ عادی و روان گزارش شده است. 

این مقام ارشد پلیس راهور افزود: ماموران پلیس راهور تا پایان مراسم و بازگشت عزاداران به منازل در محل‌های از قبل پیش‌بینی شده جهت مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان حضور دارند.

  وی بااشاره به این مطلب که پوشش عابرین پیاده تیره‌رنگ است از رانندگان درخواست کرد که با دقت وتوجه کامل به جلو رانندگی کنند تا خدای ناکرده شاهد بروز حوادث نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس راهور تردد شبانه شب قدر پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه