Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@16:40:13 GMT

آیین معنوی احیای دومین شب قدر در استان مرکزی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۵۴۳۰

آیین معنوی احیای دومین شب قدر در استان مرکزی برگزار شد

به گزارش ایرنا، این آیین معنوی با حضور روزه داران و اقشار مختلف مردم در مساجد و آستان مقدس امامزادگان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان های مختلف استان با سخنرانی و مداحی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شد.
دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در دومین شب از لیالی قدر پس از به جای آوردن نماز قضا و قرائت دعای جوشن کبیر، آیین بر سر گرفتن قرآن را در فضایی بسیار معنوی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنرانان نیز در این محافل درباره عظمت، مظلومیت، مقام علمی و معنوی، شخصیت، توجه به جایگاه ولایت، شجاعت، زهد و عدالت امیر المومنین (ع) اول مظلوم عالم سخنرانی کردند.
آئین معنوی احیاء دومین شب قدر در اراک مرکز استان مرکزی نیز در بقاع متبرکه شاخص این شهرستان از جمله آستان مقدس امامزادگان و برخی مساجد با حضور مردم مومن و روزه‌دار این شهرستان برگزار شد.
در بسیاری از مراکز درمانی استان مرکزی از جمله مراکز درمان بیماران کرونایی نیز با حضور کادر بهداشتی و برخی از بیماران آیین‌ شب احیا برگزار و مومنان برای ریشه‌کنی بیماری کرونا به درگاه خدا دست دعا برداشتند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی شب قدر ماه رمضان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی شب قدر اراک استان مرکزی شب قدر ماه رمضان اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گل غلتان در امیریه دامغان

دریافت 60 MB

به گزارش خبرنگار مهر، آئین گل غلتان در امیریه دامغان برگزار شد در این مراسم خانواده‌ها نوزادان خود را در نخستین بهار زندگی شأن در میان گل‌های محمدی می‌غلتانند. مردم بومی عقیده دارند که این کار باعث می‌شود تا فرزندان دیگر دچار حساسیت فصلی نشوند. چند سالی است که این آئین محلی به صورت یک جشنواره برگزار می‌شود. گزارش اختصاصی مهر را ملاحظه می‌کنید.

کد خبر 6100511

دیگر خبرها

  • آیین گل غلتان در امیریه دامغان
  • برپایی میز خدمت دادگستری در کرمانشاه
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • آیین تجلیل از معلمان نمونه مرودشت برگزار شد
  • آیین شکرگزاری برداشت گل‌محمدی در سربیشه برگزار شد
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است