Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@14:11:40 GMT

آنری: اک می‌خواهد DNA آرسنال را بازگرداند

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۵۶۹۷

آنری: اک می‌خواهد DNA آرسنال را بازگرداند

تیری آنری، اسطوره توپچی ها، می گوید که دنیل اک، میلیاردر سوئدی، با مالکان آرسنال در رابطه با خرید این باشگاه تماس گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیری آنری تایید کرده است که دنیل اک با استن کرونکه، مالک آرسنال، تماس گرفته است تا در مورد خرید این باشگاه مذاکره کند.

میلیاردر سوئدی مالک اسپاتیفای، پس از اینکه هواداران بعد از پروژه شکست خورده سوپرلیگ علیه مالکیت فعلی این باشگاه دست به اعتراضات گسترده زدند، به خرید آرسنال علاقه نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اک همچنین حمایت تیری انری، دنیس برکمپ و پاتریک ویرا، سه اسطوره این باشگاه، را نیز دارد و می گوید که از سرمایه کافی برای خرید آرسنال برخوردار است.

 

 

آنری می گوید که برای اک متقاعد کردن کرونکه به فروش آرسنال آسان نخواهد بود اما میلیارد سوئدی نیز مصمم به خرید این باشگاه است.

آنری گفت: "این درست است، دنیل هوادار آرسنال است. او این را برای جلب نظر عمومی و تبلیغات نمی گوید. او خیلی وقت است که طرفدار آرسنال است.

او قبلاً تماس خود را با کرونکه آغاز کرده و گفته که بودجه لازم را جمع آوری کرده است تا مطمئن شود که می تواند یک پیشنهاد خوب برای خرید باشگاه ارائه دهد.

آنها باید گوش شنوا داشته باشند. بسیاری از مردیم فریاد زدند که می خواهند مالکان فعلی از باشگاه بروند. ما در تلاشیم تا راه حلی پیشنهاد کنیم که شامل هواداران و پس گرفتن DNA باشگاه بشود.

 

 

باید این موضوع به بحث گذاشته شود، اما اک با آنها تماس گرفته است. فکر می کنم که این موضوع، اگر اتفاق بیافتد، بسیار طول خواهد کشید و اصلا اسان نخواهد بود. چیزی که می خواهم روی آن تاکید کنم این است که دنیل دست برنخواهد داشت، او منتظر می ماند تا ببیند آنها می خواهند باشگاه را بفروشند.

این مسئله زمان زیادی خواهد برد، ما این را می دانیم، اما پیش از هر چیز می خواهیم مطمئن شویم که، اگر مالکان فعلی گوش شنوایی داشته باشند، می توانیم مسئولیت باشگاه را بر عهده بگیریم."

آنری پیش از این در مورد چشم انداز تصدی اک با هواداران آرسنال صحبت کرده و متقاعد شده است که او می تواند باشگاه را دوباره به مسیر درست هدایت کند.

 

 

آنری افزود: "او با ما تماس گرفت و ما به حرف های او گوش دادیم. وقتی متوجه شدیم که او بیش از هر چیز می خواهد که هواداران را در اداره باشگاه دخیل کند، با مجمع هواداری دیدار کردیم و به آنها گفتیم که چه می خواهیم بکنیم.

ما می خواهیم آنها را دوباره دخیل کنیم، بخشی از جلسات باشند و بدانند چه اتفاقاتی دارد می افتد زیرا شما باید DNA آرسنال را دوباره وارد این باشگاه کنید.

اما اک می خواهد DNA آرسنال را دوباره به این باشگاه تزریق کند، هویتی که به نظر من مدت‌هاست از دست رفته است. شما در میان هیئت مدیره آدم های آرسنالی ندارید که بتوانند مسیر درست را نشان دهند."

 

 

آرسنال تیری آنری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال تیری آنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جورجینیو برای دست کم یک فصل دیگر پیراهن آرسنال را به تن خواهد کرد

طرفداری | به گزارش دیوید اورنستین، آرسنال از عملکرد جورجینیو در فصل جاری رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد کند. جورجینیو که در زمستان ۲۰۲۳ و با قراردادی ۱۸ ماهه از چلسی به آرسنال پیوست، در فصل جاری نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته و از عناصر اصلی موفقیت توپچی‌ها در لیگ و لیگ قهرمانان بوده‌است. بر اساس خبرها، خود بازیکن نیز از ماندن در لندن استقبال می‌کند و به احتمال بالا، به پیشنهاد آرسنال پاسخ مثبت خواهد داد.

قراداد جورجینیو با آرسنال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و بند تمدید یک ساله نیز در آن گنجانده شده‌است؛ با این حال آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی جدید که می‌تواند با افزایش دستمزد هم همراه باشد، قدردانی خود از هافبک ۳۲ ساله تیمش را نشان دهد. جورجینیو تا به اینجای فصل ۳۵ بازی برای آرسنال انجام داده و آمار ۱ گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر