Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:29:59 GMT

حضور تماشاگران در فینال لیگ اروپا قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۵۸۳۷

حضور تماشاگران در فینال لیگ اروپا قطعی شد

با اعلام یوفا، ۱۰ هزار نفر در فینال لیک اروپا در شهر گدانسک لهستان حضور خواهند داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، فینال لیگ اروپا  با حضور ۲۵ درصد ظرفیت ورزشگاه برگزار می شود. به این ترتیب ۱۰ هزار نفر می‌توانند در دیدار نهایی در شهر گدانسک لهستان میزبان دیدار نهایی باشند.

همان‌طور که اتحادیه فوتبال اروپا دوشنبه شب پس از تأیید مقامات لهستانی اعلام کرد، مجوز ورود این تعداد هوادار برای دیدار نهایی لیگ اروپا کسب شده است تا هم دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا و هم لیگ اروپا با ظرفیت محدود تماشاگر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی‌های برگشت نیمه نهایی این پنج‌شنبه برگزار می‌شود. منچستر یونایتد در بازی دوم خود مقابل آ اس رم  در شهر رم به میدان خواهد رفت در حالی که در دیدار رفت با برتری ۶-۲ کار خود را راحت کرده است، در طرف دیگر  آرسنال می‌خواهد شکست ۱-۲ بازی مقابل ویارئال در اسپانیا را این بار در لندن جبران کند.

پیش‌تر یوفا اعلام کرده بود فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۰ با حضور محدود تماشاگران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ اروپا یوفا تیم فوتبال منچستریونایتد آرسنال دیدار نهایی لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است

دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند، مهم ترین دیدار این باشگاه از زمان روی کار آمدن رئیس قطری اش است. 

طرفداری | پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرصت حضور در دومین فینال تاریخش را پیش روی خودش می بیند. ناصر الخلیفی، در مصاحبه اش با اکیپ راجع به اهمیت این بازی صحبت کرد.

ما در حال ساختن چیزی برای آینده هستیم. من به آن بسیار افتخار می کنم، صرف نظر از نتیجه، فردا ما نماینده باشگاه پاری سن ژرمن، پاریس و همچنین فرانسه و همه هوادارانمان از سراسر جهان هستیم. این شاید مهم ترین بازی از زمان حضور من (به عنوان رئیس) در باشگاه باشد، زیرا اولین نیمه نهایی (لیگ قهرمانان) در مقابل هوادارانم خواهد بود. 

الخلیفی که در نوامبر ۲۰۱۱ به پاری سن ژرمن آمد، شاهد حضور پاریسی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ بود که در نهایت به شکست مقابل بایرن مونیخ منتهی شد، اما به دلیل شرایط کرونا، هیچ تماشاگری در آن بازی حضور نداشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ترزیچ: فقط کمی خوش‌شانس بودیم، حق ما فینال بود
  • فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود
  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • طبیعت حریف شهرداری گرگان در فینال لیگ بسکتبال شد
  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر