Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@21:48:16 GMT

توزیع عمومی واکسن کوو ایران برکت در راه است

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۵۹۹۴

توزیع عمومی واکسن کوو ایران برکت در راه است

مدیر اجرایی طرح واکسن "کووایران برکت"، در ارتباط با آخرین روند تولید واکسن کووایران، توضیحاتی ارائه داد.

سید رضا مظهری، در گفتگو با شبکه خبر، گفت: در فاز سوم کارآزمایی بالینی تزریق واکسن کُوو ایران برکت به ۲۰ هزار نفر داوطلب در استان‌های تهران، کرج، مشهد، اصفهان، بوشهر و شیراز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه پنجم دی ماه ۱۳۹۹ مجوز مطالعات بالینی واکسن کوو ایران برکت گرفته شد ه است، افزود: ثبت نام داوطلبان برای فاز سوم از چند هفته پیش و چند برابر ظرفیت آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظهری با بیان اینکه تاکنون ۷۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند، ادامه داد: مرحله غربالگری در تمام استان‌ها در حال انجام است.

مدیر اجرایی طرح واکسن کُوو ایران برکت گفت: فاز تولید صنعتی کوو ایران برکت به ۳ بخش تقسیم شده است. در فاز یک ظرفیت تولید واکسن، ۳ میلیون دوز تا خرداد ۱۴۰۰ در اختیار مردم قرار می‌گیرد و این ظرفیت در تیرماه به ۷ میلیون و در شهریور ماه به ۲۰ میلیون دوز خواهد رسید.

مظهری افزود: به محض دریافت مجوزهای لازم از وزارت بهداشت، بر اساس سیاست‌های این وزارتخانه واکسن در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ایران برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی