Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی ملکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، افرود: در حال حاضر ۲۶۰ هزار خانواده فرهنگی در استان قزوین از خدمات بیمه معلم بهره مند هستند.
وی با  اشاره به ارائه خدمات به فرهنگیان و  معلمان‌ فداکار که هیچگاه سنگر علم و دانش را خالی نمی‌کنند و  بخصوص در روزهای سخت کنونی که شیوع این ویروس آرامش و آسایش خاطر را تحت تاثیر قرارداده است و همچنان مشغول خدمت رسانی هستند، اظهار داشت:  شرکت بیمه معلم بنابر وظیفه ذاتی خود، تلاش کرده تا در این ایام سخت در کنار جامعه فهیم فرهنگیان باشد و از زمان شیوع کرونا خدمات گسترده خود را به صورت آنلاین ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی عنوان کرد : شعبه قزوین در سالهای گذشته همواره  بین سه شعبه برتر سراسر کشور قرار داشته و در سال ۹۹ نیز حائز رتبه دوم شد که این مهم  قطعا نتیجه تعامل مثبت و سازنده با آموزش و پرورش استان و همکاری و مساعدت با مراجعه کنندگانِ فرهنگی بوده است .
وی تاکید کرد: چرا که همگام با فداکاری معلمان در این ایام، شرکت بیمه معلم و به تبع آن شعبه قزوین با همراهی نمایندگان، سیاست های خود را در مسیر سهولت هرچه بیشتر هنگام ارائه خدمات توسط فرهنگیان قرار داده است. 
 این مسوول اضافه کرد:  ارائه خدمات بیمه ای به فرهنگیان و دانش آموزان در قالب "طرح بیمه حوادث گروهی دانش آموزان، معلمان و همکاران آموزش و پرورش" که از سال ۹۲ اجرایی شد را از کاربردی ترین طرح ها و خدمات ارزنده ای این شرکت بیمه ای  اعلام کرد.

وی افزود: در طرح بیمه حوادث با کم ترین حق بیمه، دانش آموزان به صورت۲۴ ساعته تحت پوشش هستند و در صورت بروز هرگونه حادثه، غرامت به آنها پرداخت خواهد شد.
ملکی تصریح کرد: بیمه های آتش سوزی ویژه فرهنگیان، تخفیف های ویژه بیمه نامه های بدنه و صدور تمامی رشته های بیمه ای که از طریق سامانه یکپارچه کسر اقساط بیمه معلم به صورت کسر از حقوق و با اقساط بلند مدت انجام می شود از دیگر مزایای این همکاری با آموزش و پرورش و در راستای جلب رضایت فرهنگیان است.


ملکی ادامه داد: در طرح بیمه های عمر و سرمایه گذاری که توسط وزارت آموزش و پرورش و برای آسودگی خاطر فرهنگیان هم در قالب های سرمایه گذاری و هم عمر مصوب و مکمل ابلاغ گردیده و شرکت بیمه معلم افتخار اجرای آن را دارد، فرهنگیان می توانند از مزایای این بیمه نامه ها به صورت سرمایه گذاری، دریافت  وام، حوادث، هزینه های پزشکی بیماری های خاص، معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت نقص عضو دائم و کامل و... استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: در طرح  "بیمه عمر مانده بدهکار"، وام های شخص فرهنگی بیمه می شوند و در صورت فوت وی، شرکت بیمه معلم به جای بازماندگان اقساط باقیمانده وام را پرداخت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه ارتقای سطح خدمات بیمه‌عمر مصوب فرهنگیان تا سقف ۱۰۰ میلیون  ریال، افزایش سرمایه غرامت فوت و نقص عضو در پوشش عمر و حوادث مکمل فرهنگیان تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال، ارائه بیمه‏ های مسوولیت و مهندسی ساخت و سازهای مدارس و اماکن اداری و آموزشی تحت اجرای سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس و  افزایش تعهدات دانش‌آموزی باتوجه به نیاز سنجی و درخواست وزارت آموزش و پرورش تا سقف یک میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال  تنها بخشی از خدمات شرکت بیمه معلم به جامعه فرهنگیان است.
مدیر بیمه معلم شعبه استان قزوین افزور:  بیمه معلم تنها شرکتی بیمه ای است که به بیمه گذاران خود مستمری پرداخت می کند و بیمه گذار پس از پرداخت حق بیمه تنها بعد از یک ماه به صورت مادام العمر و تا سن ۱۰۶ سالگی  مستمری دریافت خواهد کرد.
 ملکی با اشاره به نقش پررنگ صنعت بیمه در دنیای امروز  و نیاز مبرم به حضور بیمه در زوایای مختلف زندگی، خدمت  دهی و رضایت بخشی را دو رکن اصلی و منتهای اهداف و کارکرد بیمه معلم در استان قزوین دانست.
استان قزوین دارای ۲۳۵ هزار دانش آموز و ۱۷ هزار و ۳۰۰ فرهنگی است .

برچسب‌ها خسارت بیمه استانداری قزوین وزارت آموزش و پرورش معلم روز معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت بیمه استانداری قزوین وزارت آموزش و پرورش خسارت بیمه استانداری قزوین وزارت آموزش و پرورش معلم روز معلم اخبار کنکور شرکت بیمه معلم آموزش و پرورش بیمه معلم استان قزوین بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات خدمات دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه نویسی الکترونیکی را تشریح کرد.

  مهدی رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ارایه خدمات در زمان قطعی سامانه نسخه نویسی الکترونیکی گفت: با توجه به احتمال قطعی سامانه در زمان دریافت خدماتی که به صورت الکترونیک تجویز شده‌اند، از پزشکان درخواست شود تا اطلاع ثانوی، در صورت تجویز الکترونیک، نسخه کاغذی و یا پرینت نسخه الکترونیک را با درج مهر و امضا در اختیار بیمه شدگان قرار دهند. همچنین در صورت عدم امکان نسخه نویسی الکترونیک یا قطعی سامانه با تشخیص مدیرکل استان، صدور نسخه کاغذی به عنوان روش جایگزین استفاده شود.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شده می‌تواند از طریق سامانه شهروندی اقدام به پرینت نسخه الکترونیک خود نماید، همچنین در صورت ممهور نشدن پرینت نسخه توسط پزشک، مهر و امضای کارشناس ادارات کل بر روی پرینت نسخ، به منزله تایید وجود و صحت نسخه الکترونیک می باشد؛ بنابراین در صورتی که وجود نسخه الکترونیک و عدم دریافت خدمت از مراکز دیگر، برای کارشناسان اداره کل محرز شود، می بایست همکاری لازم را برای اطمینان بخشی به مراکز و پذیرش نسخه انجام دهد.

وی با بیان اینکه داروخانه‌ها می‌توانند اقدام به ثبت کلیه اقلام داروئی نسخ کاغذی در سامانه تایید خدمات نمایند، تاکید کرد: در صورتی که تنظیمات نرم افزار داروخانه منطبق بر سامانه اعلام نرخ دارو (mdp.ihio.gov.ir) انجام شده باشد، ثبت اقلام غیر پرونده ای در نرم افزار داروخانه جهت محاسبه قیمت کفایت می نماید. لذا در این موارد ضروری است قیمت گذاری نسخه کاغذی انجام و نسخ کاغذی در انتهای دوره به اداره کل ارسال شود.

رضایی با اشاره به اینکه ضروری است ادارات کل استانی با استقرار موقت کارشناسان و یا افزایش تعداد کارشناسان در داروخانه‌های منتخب و ویژه (در کلیه ساعت فعالیت داروخانه – اداری و غیر اداری)، از ارائه خدمت به بیمه شدگان اطمینان حاصل نمایند، اظهار داشت: در ارسال لیست نسخ داروئی و ثبت متمم در سامانه لزومی به تفکیک سهم یارانه ارزی از سهم سازمان نمی باشد و مبالغ بصورت یکجا قابل ثبت است.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پرداخت سهم صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، برای بیمه شدگان مشمول در قالب خسارت متفرقه قابل انجام است.

وی ادامه داد: ادارات کل استانی ترتیبی اتخاذ نمایند تا ارائه داروهای اسپینرازا، ریسدیپلام و امیسیزوماب به بیمه شدگان هدف برابر فهرست ارسال شده و سهمیه داروئی، در زمان دریافت دارو، دچار اختلال نشود. بگونه‌ای که در صورت قطع سامانه، پس از برقراری ارتباط نسبت به ثبت اطلاعات نسخ مذکور در سامانه توسط پزشکان و مراکز ذیربط اقدامات لازم صورت پذیرد.

رضایی بیان کرد: تا زمان پایداری سامانه، منعی بابت پذیرش نسخه کاغذی داروهایی که دارای شرط اجباری تجویز الکترونیک بوده اند، وجود ندارد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: محدودیت پذیرش نسخ کاغذی به میزان ۲۰ درصد نسخ در زمان اختلال سامانه لحاظ نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود