Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک چهره اصولگرا درباره کاندیدا اصولگرایان برای ۱۴۰۰ عنوان کرد: نامزدهای بعدی هم ظرفیت های خودشان را دارند ولی قطعا نه به اندازه رییسی و نظر سنجی ها این را می گوید.

«لاله افتخاری»، چهره سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با فضای فعلی انتخاباتی در جامعه تا زمان باقی مانده به ثبت نام ها تصریح کرد: فضا کم کم رنگ انتخاباتی می گیرد ولی چون تجمعات کم است و افطاری ها و برنامه ها، کم است انتظار می رود شور کمتر باشد ولی در فضای مجازی و در نشست های محدود می بینیم که افراد کم کم به جلسات خود رنگ انتخابات می دهند و درگیر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد رایزنی های نهایی اصولگرایان برای اجماع اضافه کرد: انشاالله اصولگرایان هم به مصداق واحدی برسند. در شورای وحدت که ما در خدمت آنها هستیم گزینه رییسی است در غیر این صورت از سایر نامزدهای دعوت شده خواسته می شود که برنامه و تیم خود را معرفی کنند. در حقیقت بر اساس برنامه و تیم و نه بر اساس گروه، حامیان و... ارزیابی خواهند شد و سپس امتیاز دهی و بعد جمع بندی صورت می گیرد و گزینه های بعدی آماده هستند.

افتخاری تاکید کرد: عده ای می گفتند اگر رییسی مد نظر شما است چرا دیگران؟ این به همان دلیل است تا در صورت نیامدن او در مورد گزینه های بعدی به جمع بندی برسیم.

او ادامه داد: نامزدهای بعدی هم ظرفیت های خودشان را دارند ولی قطعا نه به اندازه رییسی و نظر سنجی ها این را می گوید. با توجه به عملکرد او در آستان قدس و قوه قضاییه او چهره ای فراجناحی دارد و تقریبا همان چهره ای که شبیه به شهید سلیمانی بود و چهره ای گره گشا و انتظار نمی رود، بقیه چهره ها در این حد باشند و با درجاتی پایین تر مطرح هستند.

این چهره اصولگرا با بیان اینکه کثرت کاندیداها مشکلی ایجاد نمی کند، اظهار کرد: اگر گروه های اصلی و عمده اصلاح طلبان و اصولگرایان پراکندگی در نامزدها را داشته باشند ولی پراکندگی در حامیان نباشد تاثیر چندانی وجود نخواهد داشت.

او در رابطه با جایگزینی رییسی در قوه قضائیه در صورت کاندیدا شدن گفت: نمی توان در مورد قوه قضاییه پیشاپیش قضاوت کرد قطعا افراد دیگری هستند که می توانند موفق باشند ولی او ریل گذاری ها و اصلاحاتی در قوه قضاییه ایجاد کرد و ابتدای کار نیست و کمی پیش رفته اند. حضرت آقا در فرمایشاتی که اخیرا داشتند از میزان اختیارات قوه مجریه و اهمیت این قوه گفتند که می تواند در بهبود وضعیت کشور موثر باشد. اکثر ظرفیت و توان کشور در قوه مجریه گنجانده شده است و عقل حکم می کند او به این قوه بیاید تا توانمندی بیشتری از خود بروز بدهد.

افتخاری در پایان در رابطه با احتمال عدم رای آوری رئیسی تصریح کرد: او در انتخابات قبل ۱۶ میلیون رای داشت و امیدواریم این میزان افزایش پیدا کرده باشد و مردم بیشتر او را شناخته باشند و به شخصیت و عملکرد رای بدهند نه به تبلیغات اشتباهی که قبلا می شد و می گفتند در پیاده روها دیوار می کشند و چنین و چنان می کنند. مردم ما فهیم هستند و باید تابلوی عملکردی فرد را ببینند. اگر زمانی مردم رای ندادند یعنی برای این قوه نپسندیده اند و دلیل نمی شود که برای قوه دیگر مناسب نباشند. در حقیقت جایگاه خود را دارند و پرونده او نشان داد در قوه قضاییه عملکرد خوبی دارد و آن عملکرد پاک نمی شود. مشخص است که مردم عملکرد او را در قوه قضاییه مناسب می دانند و رییسی را برای قوه مجریه انتخاب نکردند.۷ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جامعه فضای مجازی انتخابات اصولگرایان مد قوه قضاییه قوه قضائیه تبلیغات لاله افتخاری ابراهیم رئیسی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد کیامهر ظهر یکشنبه در نشست توجیهی طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» که در قالب کارگاه آموزشی از سری برنامه‌های قرارگاه شهید آوینی با حضور ۵۰ نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت در سطح کانون‌های مساجد اظهار کرد: کانون‌های مساجد به عنوان گسترده‌ترین و مردمی‌ترین نهاد فرهنگی ظرفیت قابل توجهی در زمینه اوقات فراغت بر عهده دارد.

وی، با بیان اینکه مسجد پایگاه اجتماعی است، افزود: مساجد به‌عنوان یک کانون معنوی و مقدس نقش بی‌بدیلی در مبارزه و روشنگری در برابر هجمه سنگین دشمنان در جنگ شناختی، تعمیق معارف دینی و همچنین پاسخگویی به شبهات و سوالات نسل جوان دارد و در این بین ائمه جماعات بیش از سایر ارکان مسجد، وظیفه و رسالت دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان به اجرای طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد با شعار «مسجد، کانون نشاط» اشاره کرد و افزود: ایجاد بستر مناسب برای نزدیک شدن و انس گرفتن جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری یکی از مهمترین اهداف پیش‌بینی شده در طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

کیامهر، بر ضرورت برنامه‌ریزی برای شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی به متولیان طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون‌های مساجد تأکید کرد و یادآور شد: عملیاتی کردن فرامین رهبر معظم انقلاب به ویژه جهاد تبیین در راستای اعتلای سیاسی جامعه و ارتقای بصیرت سیاسی نسل جوان از دیگر بخش‌های طرح اوقات فراغت کانون‌ها است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان با بیان اینکه مخاطبان اصلی کانون‌ها را کودکان، نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند، افزود: برقراری ارتباط خوب با نسل جوان باید محور برنامه‌های طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد باشد.

مدیرمسئول کانون شهید نجفی مسجد امام سجاد (ع) قروه در ادامه این نشست توجیهی، با تشریح فعالیت‌های اوقات فراغت حول محورهای فرهنگی، ورزشی، قرآنی، کتابخوانی و هنری عنوان کرد: این فعالیت‌های بایستی در قالب جشنواره و لیگ برای اعضای کانون تعریف شود و به صورت رقابتی در سطح کانون‌های مساجد استان توسعه یابد.

عزیزی با تاکید بر ترسیم چشم انداز برای توسعه فعالیت‌های کانون و مسجد بیان کرد: مسأله‌ای که لازم است مورد توجه مدیران کانون‌ها باشد، مسئله روش و اجرای آن است تا با جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد، مسجد را به پایگاهی برای تربیت و کشف استعدادهای نسل امروز تبدیل کنیم.

در ادامه این جلسه روش اجرای طرح به صورت تیمی در بین مدیران کانون‌های مساجد استان به صورت آزمایشی اجرا شد.

کد خبر 6097207

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی