Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار حمیدرضا بهمئی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار داشت: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از محرومان و نیازمندان استان به خصوص در شرایط کنونی که بسیاری از مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه شده اند، کمک‌های مومنانه از ماه‌های گذشته در دستور کار گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون علاوه بر کمک های مومنانه،چهارمین رزمایش همدلی و پویش خدمت‌رسانی به مردم به مناسبت ماه رمضان با توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان برگزار شد و این مسیر جهادی همچنان ادامه دارد.

فرمانده گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید سپاه پاسداران ادامه داد: هدف از اجرای این طرح همدلی و همیاری برای کمک به اقشار کم درامد و بی بضاعت است و سپاه همواره خود را یار و یاور و خادم مردم می داند و در این روزهای سخت در کنار سایر دستگاه های اجرایی در کنار مردم است.

سرهنگ پاسدار بهمئی تصریح کرد: گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید در رزمایش‌های قبلی نیز توزیع سبد کالای معیشتی، لوازم بهداشتی، درمانی و مواد شوینده، ضدعفونی و توزیع غذای نذری گرم را در برنامه‌های خود داشته است.

وی بیان کرد: بی شک با اتحاد و همدلی و کمک به مناطق محروم استان می توانیم از این روزهای سخت عبور کرده و به زودی شاهد بازگشت زندگی عادی مردم باشیم.

گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید سپاه پاسداران در سیل خوزستان نیز با استفاده از ظرفیت خودروهای سبک و سنگین خود به کمک مردم مناطق سیل زده رفت و سال گذشته نیز به دنبال آبگرفتگی گسترده در اهواز از همین ظرفیت برای کمک به مردم استفاده کرد. دفع آب‌های سطحی و جابه‌جایی وسایل منازل شهروندان از اقداماتی بود که توسط این مجموعه در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان،در دستور کار قرار گرفت.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اهواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اهواز اخبار کنکور گروه موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس

فلسطینی‌ها قرار بود بعد از دیدن خون عزیزان خود به ترک غزه فکر کنند. آب و برق و گاز و غذا هم قطع شد و خانه‌هایشان ویران شد اما نرفتند.

رژیم کودک‌کش و جنایت‌کار صهیونیستی دیگر نمی‌داند برای پیش‌برد اهدافش چه کند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات