Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیعی گفت: به طور کلی بودجه صداوسیما متعلق به زندگی و معیشت همه کارکنان صداوسیما است. دولت خود را در قبال کارکنان همه نهادها و دستگاهها مسئول می داند.من در جریان پخش زنده برنامه های صداوسیما نیستم. اما اگر چنین چیزی صحت داشته باشد اتفاق نادر و بی سابقه ای است.

به گزارش برنا، «علی ربیعی» سخنگوی دولت در پاسخ به این سوال برنا که معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور در توییتی اعلام کردند که صدا سیما به علت حساسیت در روز های انتخابات  فقط سه برنامه رئیس جمهور را از آنتن  زنده پخش میکند با توجه به اینکه بودجه صدا سیما را دولت تعیین می کند واکنش دولت به این اقدام صدا سیما چیست؟ و چقدر این اقدام را سیاسی میدانید؟ گفت:  به طور کلی بودجه صداوسیما متعلق به زندگی و معیشت همه کارکنان صداوسیما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت خود را در قبال کارکنان همه نهادها و دستگاهها مسئول می داند.من در جریان پخش زنده برنامه های صداوسیما نیستم. اما اگر چنین چیزی صحت داشته باشد اتفاق نادر و بی سابقه ای است.

او ادامه داد: حتی در سال 1396 که آقای روحانی بنا بود کاندیدا شوند، همچنین رویه ای در صداوسیما رخ نداد. اتفاقا آقای روحانی تنها رییس قوه ای هستند که هیچ شائبه ای از کاندیدا شدنشان وجود ندارد و امیدوارم این موضوع صحت نداشته باشد.

در حال تکمیل

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  مدیرکل صداوسیما خراسان رضوی گفت: با هدف گرم شدن تنور انتخابات پخش مناظرات تلویزیونی و پخش ویدئو تبلیغاتی در حوزه انتخابیه مشهدمقدس و کلات از امروز آغاز می‌شود.

محسن نصرپور افزود: بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما؛ مقرر شده تا مناظره‌ها و فیلم‌های ویدئویی تبلیغاتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در سیما و رادیوی استانی پخش شود.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) گریه ناگهانی مجری صداوسیما روی آنتن زنده
  • رییس صداوسیما: سریال حشاشین بر اساس تحریف تاریخ اتفاق افتاده؛ ساترا برای پخشش تذکر داد و سکوها هم در همین راستا اقدام کردند/ نمره صداوسیما در حوزه کار روی مساله عفاف و حجاب خیلی بالا نیست
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود