Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@22:46:16 GMT

فورد به دلیل کمبود تراشه تولید خود را در آلمان کاهش می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۹۷۶۹

فورد به دلیل کمبود تراشه تولید خود را در آلمان کاهش می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :

 شرکت اتومبیل سازی آمریکایی فورد موتور (F.N) روز دوشنبه اعلام کرد که به دلیل کمبود جهانی تراشه و نیمه رسانا، تولید کارخانه های خود در کلن و سارلوئیس آلمان را طی چند هفته آینده کاهش می دهد.

سخنگوی فورد در بیانیه ای گفت: اوضاع در بازار جهانی نیمه رسانا همچنان متشنج است و طبق همه برآوردها، در ماه های آینده نیز همین وضعیت ادامه خواهد داشت و در نتیجه تأمین به سختی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودروساز گفت که قصد دارد تولیدات از دست رفته را "به بهترین شکل ممکن" جبران کند و خودروهایی را که قبلاً توسط مشتریان سفارش داده شده اند در اولویت قرار دهد.

فورد همچنین گفت که ساعت کار حدود یک سوم از 15000 کارگر خود در کلن از تاریخ 3 مه تا 18 ژوئن و از تاریخ 30 ژوئن تا 9 ژوئیه کاهش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، شرکت فورد اعلام کرد که تولید در تاریخ 16 اوت پس از تعطیلات این کارخانه دوباره از سر گرفته می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فورد آمریکا کرونا تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو فورد ترانزیت 2025 چه مشخصاتی دارد؟

خودرو فورد ترانزیت 2025 از یک موتور 2.0 لیتری تروبو دیزل چهار سیلندر بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو فورد ترانزیت ۲۰۲۵ از یک موتور ۲.۰ لیتری توربودیزل چهار سیلندر بهره می‌برد که ۱۲۱ کیلووات قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند، نسخه دیفرانسیل جلو از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند، در حالی که مدل‌های دیفرانسیل عقب از گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

طول و عرض خودرو فورد ترانزیت ۲۰۲۵ به ترتیب ۵۹۸۱ میلی‌متر و عرض آن ۲۱۱۰ میلی‌متر است، این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، دوربین دنده عقب، قابلیت تشخیص عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک مقابل و سنسور پارک جلو و عقب است.

از دیگر مشخصات خودرو فورد ترانزیت ۲۰۲۵ می‌توان به نمایشگر ۱۲ اینچی، ناوربری ماهواره‌ای، سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگو، نظارت بر فشار باد لاستیک، چراغ‌های جلو اتوماتیک، نور بالا اتوماتیک، برف پاک‌کن‌های حساس به باران و گرمکن صندلی‌های جلو اشاره کرد.

کد خبر 749918

دیگر خبرها

  • کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • خودرو فورد ترانزیت 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟