Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، مشکل ممنوع الخروجی «عکاشه حمزاوی» بازیکن الجزایری و سابق تیم تراکتور از ایران هنوز پابرجاست. عکاشه بعد از چند ماه چالش با باشگاه تراکتور، سرانجام قراردادش را با توافق دو طرفه فسخ کرد اما به دلیل عدم پرداخت مالیات ۱۵ هزار دلاری، ممنوع الخروج شد. این مشکل چند هفته است که ادامه دارد و هنوز باشگاه تراکتور برای حل آن اقدامی انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاشه اعلام کرده بود حتی خودش حاضر بوده این مالیات را بدهد و بتواند ایران را ترک کند اما با درخواستش مخالفت شده است چرا که در قرارداد با تراکتور قید شده مالیات بر عهده باشگاه است. برای حل مشکل عکاشه، حتی سفارت الجزایر در ایران هم دست به کار شد و تماس‌هایی با مسئولان باشگاه تراکتور برقرار کرد ولی تراکتور به پادرمیانی این سفارت بی اعتنایی کرده است.

علاوه بر این، اتحادیه جهانی بازیکنان فوتبال حدود دو هفته پیش با انتشار پیامی ضمن انعکاس مشکل عکاشه در ایران، تاکید کرد در نامه‌ای به باشگاه تراکتور خواهان حل مشکل ممنوع‌الخروجی بازیکن الجزایر شده اما باشگاه پاسخی به این نامه نداده بود. اتحادیه جهانی در همین پیام اعلام کرد در نامه نگاری با فدراسیون فوتبال ایران موضوع را پیگیری می‌کند.

خبرنگار این خبرگزاری برای پیگیری این موضوع و بررسی میزان تلاش فدراسیون فوتبال برای حل مسئله، ایمیلی را برای اتحادیه جهانی بازیکنان ارسال کرد. این اتحادیه در پاسخ، تهدید کرد که با بی‌توجهی فدراسیون ایران نسبت به حل مشکل عکاشه حمزاوی، کار به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌کشد.

اتحادیه جهانی بازیکنان در ایمیل خود نوشته است: «ما با فدراسیون فوتبال ایران تماس گرفتیم اما در این مرحله پاسخی دریافت نکردیم. اگر فدراسیون ایران در روزهای آینده بازخوردی به ما ندهد، این موضوع را به شدت با فیفا و AFC مطرح می‌کنیم.»

کد خبر 599015 برچسب‌ها فوتبال - نهادهای جهان باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور اتحادیه جهانی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • شعار هواداران تراکتور علیه ایجنت معروف فوتبال ایران!
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود