Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عباس‌نژاد عصر امروز سه شنبه در حاشیه تودیع و معارفه رئیس اداره حفاظت محیط زیست کلیبر افزود: قاعدتاً تغییرات مدیریت در تمامی سطوح ادارات استان آذربایجان‌شرقی جزو الزامات بوده که در راستای توانمندی بخش‌های مختلف اعم از میانی و پایینی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهرستان‌های اهر و کلیبر با توجه به تنوع زیست محیطی و اکوسیستم‌های شکننده‌ای که دارند برای محیط زیست آذربایجان‌شرقی و کشور اهمیت دارند و لازم است تا مدیریت محیط زیست در اهر و کلیبر از مدیریت مشارکتی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی بابیان مدیران محیط زیست اهر و کلیبر بایستی با همکاری و مشارکت مردم برای حفظ محیط زیست را آموخته باشند، گفت: با توجه به وجود مناطق چهارگانه که در منطقه ارسباران؛ مدیران ما در اهر و کلیبر بایستی بتوانند با مردم برای حفاظت از محیط زیست با رعایت ملاحظات زیست محیطی همکاری کنند.

عباس‌نژاد تأکید کرد: از مدیران ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌های اهر و کلیبر انتظار این است تا برای رونق گردشگری و فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری حتماً در صدور مجوزها؛ ملاحظات زیست محیطی را لحاظ کنند چراکه باید در شهرستان‌های اهر و کلیبر به دنبال اشتغال پایدار که بدون تخریب محیط زیست بوده باشیم.

وی ابراز داشت: برای تغییرات مدیریتی در شهرستان اهر به دنبال فردی بودیم تا بتواند ملاحظات زیست محیطی منطقه و ملاحظات استانی را بتواند پیگیری کند و در کنار آن با مسئولان شهرستانی و استانی همکاری و هماهنگی داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی با قدردانی از تلاش‌های مدیران سابق محیط زیست کلیبر و اهر گفت: تغییرات مدیریت قاعدتاً در راستای تقویت حضور محیط زیست در عرصه‌ی تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری شهرستان‌ها و استان انجام می‌گیرد که امیدوارم این تغییرات منجر به پررنگ‌تر شدن نقش محیط زیست در توسعه شهرستان‌ها و استان باشد.

کد خبر 5204476

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن عباس نژاد محیط زیست آذربایجان شرقی حفاظت از محیط زیست ویروس کرونا شب قدر شب های قدر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا ماه مبارك رمضان عکس استانها بوشهر ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل گرگان بارش باران شب احیا حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی اهر و کلیبر زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند

به گزارش خبرنگار مهر، اسلام جاودان خرد ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: طرح‌های حافظ محیط زیست در حوزه صنعتی، کشاورزی، طرح‌های کاهش دهنده آلودگی هوا، آب و خاک، نیروگاه‌های تولید انرژیِ پاک به خصوص طرح‌های مدیریت پسماند شهرداری‌ها شامل پرداخت این تسهیلات می‌شوند.

وی بیان داشت: واحدهای صنعتی، معدنی، شهرداری‌ها، ادارات جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، شرکت‌های صنعتی و فرمانداران می‌توانند نسبت به معرفی طرح‌های حائز اهمیت در راستای حفاظت از محیط زیست به ریاست این صندوق یا محیط زیست استان برای مراجعه کنند.

جاودان خرد افزود: هیچ نهادی تاکنون برای ارائه طرح‌های زیست محیطی و دریافت تسهیلات به صندوق ملی محیط زیست مراجعه نکرده است.

وی اظهار داشت: صندوق ملی محیط زیست به عنوان یک مؤسسه عمومی غیردولتی وابسته به سازمان حفاظت محیط زیست در زمینه حفظ و تنوع زیستی و جلوگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست کشور فعالیت می‌کند.

وی اظهار داشت: این صندوق، تسهیلاتی با بهره کم به طرح‌های حافظ محیط زیست پرداخت می‌کند اما متأسفانه تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد از این ظرفیت ملی استفاده نشده است.

جاودان خرد تصریح کرد: متأسفانه صنایع، شهرداری‌ها، شرکت‌های شهرک‌های صنعتی و حتی بخش خصوصی و غیردولتی از این فرصت برای ارائه طرح‌های محیط زیستی و بهره مندی از دریافت تسهیلات حمایتی این صندوق استفاده نکرده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان داشت: بخش عمده منابع مالی این صندوق در چارچوب اساسنامه و در قالب اعطای تسهیلات با نرخ ترجیحی برای رفع آلودگی‌های محیط زیست و طرح‌هایی که منجر به حفظ محیط زیست شوند، مصرف می‌شود.

کد خبر 6094198

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • علت آلودگی هوا و محیط‌زیست قم چیست؟
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم