Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرزمین فلسطین متعلق به همه ادیان و انبیای الهی بوده و اشغال این سرزمین توسط صهیونیست ها حرام است و مسلمانان در برابر تجاوزگری و جنایت آنها آماده دفاع و فداکاری هستند.

به گزارش خبرنگار اندیشه خبرگزاری شبستان، قدیر آکاراس در دومین کنگره بین المللی قدس شریف که عصر امروز 14 اردیبهشت 1400 از شبکه عبرات تی وی پخش شد، اظهار داشت: به مناسبت روز بین المللی قدس در کل جهان اسلام، همه قلب ها در جبهه مقاومت قرار گرفته و به بيت المقدس و فلسطین رو آورده است؛ لذا پرچم شکوهمند مقاومت را به سراسر جهان حمل می‌کنند و قاطعانه به آن امیدوار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که در جنگ جهانی دوم هم غالبان و هم مغلوبان تلاش کردند اهداف و محاسبات زیادی در مورد خاورمیانه و جغرافیای اسلام انجام دهند تا آن را تحت سلطه و سلطنت خود در بیاورند، افزود: در همین راستا رژیم‌صهیونیستی را در این منطقه وارد کرده و همچون خنجری به قلب مسلمانان فرود آوردند و علت اصلی و اساسی همه مشکلات از آن روز تا به امروز اسرائیل است.

 

 


این فعال مذهبی و رسانه ای تصریح کرد: دلیل واقعی ناامنی منطقه، فقر در آن، وجود درگیری های مختلف بین نژادها و فرقه ها در منطقه و حتی گاهی اوقات وقوع جنگ در آن، وجود بد و مشرور اسرائیل در منطقه است.
وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در مورد اسرائیل که فرمود: «اسرائیل مثل غده سرطانی است»، ادامه داد: این غده کل بدن یعنی امت اسلامی را در بر گرفته و نابود می‌کند و باید هر چه زودتر از این بدن یعنی از منطقه ریشه کن شود و اگر این آلودگی برطرف نشود هیچ چیزی به درستی پیش نخواهد رفت.


آکاراس با بیان این که در راستای مبارزه با اسرائیل، از آغاز تولد جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) روز قدس را نام گذاری کردند و از آن روز تاکنون آیت الله خامنه ای این راه را ادامه دادند، بیان داشت: جبهه مقاومت به خصوص الشهيد قاسم سليماني و ابومهدي  المهندس نیز با این اندیشه آرمان فلسطین را از همه آرمان ها برتر دانسته و در اولویت قرار داده اند.
وی امنیت فلسطین را امنیت ترکیه، ایران، سوریه، عربستان، عراق و همه جغرافیای اسلام دانست و گفت: امنیت همه جغرافیای اسلام برابر با امنیت فلسطین است.


فعال مذهبی ترکیه با اشاره به این که امروز اسرائیل که شعار نیل تا فرات سر می داد برای حفظ خود مجبور شده دیوار های بتنی دور خود بکشد، خاطرنشان کرد: در مقابل فلسطینیان که زمانی با سنگ و چوب مقابل تانک ها مقاومت می‌کردند، امروز موشک به دست دارند و مردم فلسطین و جبهه مقاومت محاسبات اسرائیل را به هم ریخته و قدرت را به دست گرفته اند که این نشانه بیداری اسلامی، اتحاد و مقاومت مسلمانان و نابودی اسرائیل است.
وی خاطرنشان کرد: از خداوند متعال می خواهم در این ماه مبارک رمضان، آزادی قدس را برای مسلمانان به ارمغان بیاورد و آرزو دارم روزی پرچم اسلام و آزادی بر فلسطین حاکم شود و مسلمانان بتوانند در قدس نماز بگذارند.

 

 

بنابر گزارش خبرگزاری شبستان، عبدالهادی آونج محمد، نماینده تام الاختیار نخست‌وزیر مالزی در امور خاورمیانه امروز در دومین کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت مجازی برگزار شد، موضع محکم و سرسخت جمهوری اسلامی ایران در برابر صهیونیست‌ها را موجب خشنودی مسلمانان جهان ارزیابی کرد و گفت: سرزمین فلسطین متعلق به همه ادیان و انبیای الهی بوده و اشغال این سرزمین توسط صهیونیست ها حرام است و مسلمانان در برابر تجاوزگری و جنایت آنها آماده دفاع و فداکاری هستند.
آونج محمد با انتقاد از تلاش برخی کشورهای اسلامی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز داشت: وای بر کسانی که از هوای نفس خود پیروی کرده و به دنبال برقراری ارتباط با دشمن مسلمانان هستند.
نماینده تام الاختیار نخست‌وزیر مالزی در امور خاورمیانه، مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر اشغالگران را ستود و اظهار داشت: سقوط و نابودی اسرائیل و حامیان آنها وعده الهی است؛ انقلاب اسلامی نیز همواره به دنبال رها کردن مسلمانان از بند استعمار فکری و فرهنگی بوده است.
آونج محمد شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در برابر محور مقاومت را مورد توجه قرار داد و گفت: از زمان اشغال فلسطین توطئه‌های بسیاری در میان امت‌های اسلامی شکل گرفته است، یکی از این توطئه‌ها معامله قرن بوده است که هیچکدام به سرانجام نرسیده است.
وی روز جهانی قدس را دارای ابعاد دینی و سیاسی ارزیابی کرد و اظهار داشت: هیچگاه دفاع جمهوری اسلامی از اسلام و مسلمانان در حد بیانیه‌های سیاسی نبوده است، بلکه در عمل این دفاع را ثابت کرده و شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: دومین کنگره بین المللی قدس شریف جغرافیای اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • آبراه خلیج فارس جای بیگانگان نیست