Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان، از شناسایی و دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی مراسم فاتحه‌خوانی روستای سویره شهرستان هندیجان خبر داد.

قدس آنلاین: به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله امیری عصر امروز سه‌شنبه در این خصوص اظهار کرد: به دنبال تیراندازی در مراسم فاتحه‌خوانی روستای سویره در شهرستان هندیجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پلیس در کمتر از ۲۴ ساعت و با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی توانستند که ۲۲ نفر از عاملان اصلی تیراندازی‌های مراسم مزبور را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با تأکید بر اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: تحقیقات پلیس در ارتباط با این پرونده با جدیت ادامه دارد.

امیری تأکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند، قاطعانه و قانونی با متخلفان برخورد خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیراندازی در مراسم شهرستان هندیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در منطقه احمدآباد این شهرستان با استفاده از سلاح گرم و سرد، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه قبل از حضور مأموران پلیس در محل عاملان اصلی نزاع متواری شدند افزود: در تحقیقات اولیه و میدانی پلیس مشخص شد نزاع بر سر اختلافات شخصی بین عده‌ای جوان هنجارشکن بوده که در این نزاع ۲ نفر نیز با سلاح گرم از ناحیه پا زخمی و توسط اهالی به بیمارستان منتقل شدند.

 

مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از تشکیل پرونده، با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه عاملان هنجارشکنی و تیراندازی منجر به جرح که تعداد هشت نفر بوده اند را شناسایی و با همکاری یگان انتظامی کلانتری ۱۶ پس از هماهنگی قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 

در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی همراه با ۴ قبضه سلاح سرد قمه و قداره به کار رفته در نزاع، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و تعداد ۲ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق شرارت از طریق نزاع و درگیری، آتش زدن عمدی خودرو و تیراندازی بوده که در بازجویی با پلیس به بزه انتسابی مبنی بر هنجار شکنی و تیراندازی منجر به جرح افراد معترف شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام