Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:41:46 GMT

فعالیت مشاغل گروه ۲ در اردستان از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۱۲۲۹

فعالیت مشاغل گروه ۲ در اردستان از سر گرفته شد

محمدرضا باقری شامگاه سه‌شنبه با قدردانی از سعه صدر و همکاری بازاریان و اصناف در عمل به مصوبه‌های ستاد کرونا در گفت و گو با ایرنا افزود: از کسبه و فعالان بازار درخواست می شود با رعایت کامل دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی زمینه کاهش انتقال و انتشار ویروس کرونا را فراهم کنند تا دوباره شاهد اعمال محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی اصناف نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای اجرای محدودیت‌های کرونایی در اردستان با حضور چهار گروه اداره صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه اصناف، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت افزون بر ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مورد بازرسی قرار گرفت.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت اردستان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده ۳۵ واحد صنفی به دلیل تعدد تخلفات پلمب و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا گروه‌های شغلی به چهار گروه تقسیم شده‌ است که فقط گروه‌های شغلی یک در شهرهای کرونایی با وضعیت قرمز حق فعالیت دارند.

گروه‌های شغلی یک شامل بیمارستان، داروخانه، مطب، آمبولانس، آتش نشانی، سوپرمارکت، نانوایی‌ها، امنیت، سلامت، تعمیرگاه‌های لوازم خانگی و پمپ بنزین هستند که به هیچ وجه نباید تعطیل شوند.

گروه‌های شغلی ۲ نیز شامل پاساژ، مراکز خرید، تمرین و انجام مسابقات ورزشی، مساجد، مصلی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها و مراکز تهیه و طبخ غذا تنها در صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند.

همچنین آرایشگاه‌های مردانه، بازار فروش خودرو ، مراکز شماره گذاری اتومبیل، بازار فروش فرش، موکت، فرش ماشینی، اسباب بازی فروشی ها، فروش لوازم خانگی، عمده فروشی‌ها و خرده‌فروشی‌ها، خدمات چاپ و دیجیتال، تزئینات داخلی ساختمانی، کادوفروشی‌ها، پارچه‌فروشی‌ها، عکاسی‌ها، آژانس‌های مشاوره املاک، پرده‌سراها، فروش مبلمان، کیف و کفش، نوشت افزار، خیاطی و خرازی‌ها و لوازم آرایشی و بهداشتی جزو گروه شغلی ۲ هستند.

 گروه‌های شغلی سه شامل دانشگاه‌ها، مدرسه‌ها، زبان‌سراها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، موزه‌ها و موزه باغ‌ها، سینما و تئاتر، آرایشگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها هستند.

گروه‌ چهار نیز شامل برگزاری آیین‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، فعالیت باشگاه‌های ورزشی، مدرسه‌های شبانه‌روزی، کافه و قهوه‌خانه‌ها است.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت و ۲ هزار و ۶۰۰ واحد صنفی دارای پروانه کسب در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت اردستان اصناف محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت اردستان کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت اردستان اصناف محدودیت های کرونا اخبار کنکور گروه های شغلی فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه اوره و متانول که شامل ۸ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. در این گروه نماد زاگرس برای سومین ماه پیاپی روند صعودی فروش خود را حفظ کرد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwt

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان