Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@03:53:16 GMT

شماره بوریس جانسون چگونه روی اینترنت قرار گرفت؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۱۵۰۴

نخست وزیر انگلیس با رسوایی دوگانه جدیدی مواجه شده است که انتقادها به وی را گسترش داده است. خبرگزاری میزان – در دسترس بودن شماره تلفن «بوریس جانسون»، نخست وزیر انگلیس در اینترنت در ۱۵ سال گذشته، سبب بروز جنجالی جدید پیرامون این شخصیت جنجالی دنیای سیاست شد.   به گزارش «آسوشیتدپرس»، موضوع دسترسی آنلاین به شماره تلفن جانسون از سال ۲۰۰۶، آخرین چیزی بود که وی در میانه بحران‌های متعدد پیش رو به آن نیاز داشت؛ اما این دقیقا خبری بود که پایگاه «Popbitch» پنجشنبه شب گذشته آن را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همزمانی انتشار خبر مذکور با اعلام خبر هزینه ۲۳۰ هزار یوروی نوسازی آپارتمان جانسون در مقر نخست وزیری، بحران سیاسی جدیدی را برای این کشور رقم زده و کمیسیون انتخابات انگلیس را به تحقیق در مورد پرونده هزینه نوسازی آپارتمان مذکور واداشته است.   منتشر شدن شماره تلفن جانسون به سال ۲۰۰۶ و زمانی که وی به عنوان نماینده پارلمان در مجلس عوام حضور داشت، باز می‌گردد.   جانسون که از زمان انتشار خبر مذکور، شماره مورد نظر را خاموش کرده، در تمام این سال‌ها از آن استفاده می‌کرده است. بیشتر بخوانید: کابوس همه پرسی اسکاتلند برای دولت انگلیس سرکوب بیشتر معترضان در انگلیس با طرح افزایش اختیارات پلیس دفتر نخست وزیری انگلیس تایید کرد که اوایل ماه جاری، یکی از وزرای کابینه از جانسون خواست تا شماره تلفن خود را تغییر دهد.   لو رفتن مبادلات پیامکی جانسون با «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سبب افزایش حساسیت‌ها به این موضوع شده است.   منتقدان همچنین سوال‌هایی در مورد ارتباط مستقیم لابی گران و سایر افراد با نخست وزیر انگلیس برای جلب مداخله وی در مسائل مختلف مطرح کرده اند.   «پیتر ریکس»، مشاور امنیت ملی پیشین انگلیس، از این موضوع به عنوان تهدیدی برای انگلیس از سوی کشور‌های متخاصم و گروه‌های تبهکار اعلام کرد.   انتهای پیام/ برچسب ها: انگلیس بوریس جانسون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس بوریس جانسون شماره تلفن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901733

دیگر خبرها

  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت