Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار رفت دو تیم چلسی و رئال مادرید در مادرید با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و حالا دو تیم آماده دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در استمفورد بریج می شوند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، تونی کروس در صحبت های پیش از بازی گفت:

کیفیت ما مهم خواهد بود. بدون شک ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاری است که باید انجام دهیم و بقیه مسائل به اتفاقات جریان بازی بستگی دارد. اگر می خواهیم به فینال صعود کنیم، این کاری است که باید انجام دهیم. ما از لحاظ دفاعی قدرتمند هستیم و برای صعود در چنین مراحلی و مقابل حریفی مثل چلسی این امر مهمی است. ما توانایی صعود را داریم و به درستی آماده این مسابقه خواهیم شد. باید کمی بیشتر از بازی رفت موقعیت خلق کنیم. اگر می خواهیم از این مرحله صعود کنیم، باید این کار را انجام دهیم. مناطق کلیدی زمین

در ۳۵ دقیقه ابتدایی بازی رفت، ما به خوبی دفاع آنها را پرس نکردیم و در رسیدن به آنها خیلی تأخیر داشتیم. با کیفیتی که آنها در خط حمله دارند، این دقیقاً همان چیزی بود که می خواستند و می توانند با سرعت خود نهایت استفاده را از این مسئله داشته باشند. بعد از ۳۵ دقیقه ابتدایی ما بهتر شدیم. عقب تر نشستیم و فشرده تر بازی کردیم و این به ما کمک کرد. در نیمه دوم موقعیت زیادی خلق نکردیم اما وقتی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، راحت بودیم. آمادگی جسمانی

ما از لحاظ جسمانی توانایی برابری با تیم چلسی را داریم. برخی از بازیکنان ما که در بازی رفت غایب بودند، برگشته اند. واران را از دست دادیم، اما سایر بازیکنانی که اینجا هستند آماده مبارزه اند. نه فقط قوای جسمانی، بلکه مهم این است که کیفیت خود را آنجا نشان دهیم. خطرناک ترین بازیکن حریف

در ۱۵ سالی که من فوتبال بازی می کنم، هیچ بازیکنی خواب شب را از من نگرفته است. آنها یک مربی آلمانی دارند و کاری که انجام می دهند باعث تعجبم نشده است. آنها مثل یک تیم بازی می کنند و خیلی خوب دفاع می کنند و گل های کمی دریافت کرده اند. آنها کیفیت و سرعت دارند، اما ما هم داریم، و علاوه بر آن، تجربه بازی در چنین مسابقاتی را هم داریم. آنها هم سلاح های خود را دارند و به همین خاطر به نیمه نهایی رسیده اند. با اینحال، نمی توانم فقط به یک بازیکن اشاره کنم.

در مجوع، امسال فصل راحت و آرامی نبوده است. اگر مصدومیت ها و افت و خیز در عملکرد را کنار بگذاریم، در حال حاضر شانس قهرمانی در دو جام را داریم و هر دوی آنها را هم می خواهیم. فرصت راهیابی به فینال را داریم. خیلی از مردم می گویند که ما خسته ایم، اما فردا شب بازی مهم دیگری داریم و تمام توان خودا را به کار خواهیم گرفت. هیچ تردیدی در اینکه توانایی قهرمانی در هر دو تورنمنت را داریم، وجود ندارد. بهترین خط هافبک دنیا؟

من بازی سایر تیم ها را نمی بینم و فقط می توانم در مورد خودمان نظر بدهم. شنیدن چنین چیزی را از سوی مردم دوست دارم. من، کاسمیرو و مودریچ تمام تلاش خود را می کنیم تا جامی فتح کنیم. اگر بهترین خط هافبک دنیا را داشته باشید اما در نهایت فاتح جامی نشوید، هیچ معنایی ندارد. ما فصل خوبی را سپری می کنیم و به همین خاطر هم در این باشگاه هستیم. سرخیو راموس

اینکه او فردا بازی خواهد کرد یا نه، سوالی مربوط به سرمربی است. سرخیو طی سال ها نشان داده که در چنین بازی هایی نقش مهمی برای این تیم دارد. ادن هازارد

می دانیم که او چه بازیکن خوبی می تواند باشد. حیف بود که طی ماه های اخیر به علت مصدومیت او را در اختیار نداشتیم. با اینحال، حالا او در شرایط جسمی بهتری است و این برای او مهم است تا بهترین عملکردش را ارائه کند. او بازیکنی است که خیلی چیزها برای ارائه دارد. دقیقاً نمی دانم که چطور عمل می کند و تازه در یک بازی فیکس بوده اما تهدیدی برای مدافعان حریف است. مهم نیست که چقدر از میادین دور بوده است، امیدوارم که بتواند به ما کمک کند. فینال ۲۰۱۲ لیگ قهرمانان

به من یاد داد که قبل از بردن هر چیزی، باید متحمل رنج و سختی شوید و آن شکست خیلی برای من سخت بود. آنتونیو بلانکو

او از دریافت توپ نمی ترسد، و این مهم ترین چیز است. وقتی احساس راحتی می کند، اعتماد به نفسش بیشتر می شود و به تیم کمک می کند. علیرغم اینکه خیلی بازی نکرده، اما به تیم کمک می کند. او کیفیت بازی در سطحی خوب را دارد. آینده زیدان

فکر می کنم زیدان به کارش ادامه خواهد داد چون یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است. انگولو کانته

او یک بازیکن خوب و فیزیکی است. می تواند خیلی زود از جای خود بلند شود. کیفیت فوق العاده او را در ۲۵-۳۰ دقیقه ابتدایی بازی رفت دیدیم. وقتی توپ را در اختیار داشته باشید همیشه کنترل بیشتری بر بازی خواهید داشت و این چیزی بود که ما در نیمه دوم از رئال مادرید دیدیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی

ایسنا/یزد تیم چادرملو اردکان به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش ایسنا، از سری مسابقات مرحله یک هشتم جام حذفی، تیم چادرملو اردکان در کرمان به مصاف مس این شهر رفت که این بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم و در ضربات پنالتی با برد چادرملو اردکان به پایان رسید.

سعید اخباری در نیمه اول این بازی به چند بازیکن اصلی چادرملو استراحت داد و بازیکنانی را در ترکیب اصلی قرار داد که در لیگ دسته اول، کمتر بازی کرده بودند اما با این وجود در نیمه اول چند موقعیت خوب روی دروازه مس ایجاد شد که راهی به دروازه این تیم نداشت.

در نیمه دوم دو تیم چند موقعیت خوب روی دروازه هم ایجاد کردند که در یک صحنه، آسیابان‌پور با رشادت موقعیت خوب مس را مهار کرد. در ادامه و در یک صحنه مشکوک، داور به سود تیم مس پنالتی گرفت که وزیری‌پناه بازیکن این تیم دروازه چادرملو را باز کرد تا بازی با همین یک گل به پایان برسد. در وقت‌های اضافه رضازاده با ضربه‌ای دقیق دروازه مس را باز کرد تا بازی به وقت‌های اضافه بکشد.

در وقت‌های اضافه باز هم موقعیت‌هایی برای چادرملو به دست آمد اما بازی در پایان به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی بازیکنان چادرملو هر ۵ پنالتی خود را گل کردند و از طرف دیگر، آسیابان‌پور با حرکتی دیدنی پنالتی مس را مهار کرد تا چادرملو راهی یک چهارم جام حذفی شود.

چادرملو اردکان با حذف تیم‌های آریو اسلامشهر و فولاد خوزستان به این مرحله رسید و حالا منتظر حریف بعدی خود در این مسابقات خواهد ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • توخل فاش کرد: چرا بایرن از رئال می‌ترسد!
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند