Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@18:10:07 GMT

کشف بیش از ۷۰ تن نهاده‌های دامی قاچاق در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۱۷۵۰

کشف بیش از ۷۰ تن نهاده‌های دامی قاچاق در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  سید عبدالله طباطبایی بامداد امروز اظهار کرد:  در پی وصول گزارش از نهادهای نظارتی استان اردبیل دال بر اقدام به خروج بیش از ۷۰ تن از نهاده‌های دامی سهمیه استان به منظور فروش به نرخ آزاد در سایر استان‌ها، بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و با صدور دستورات لازم تعداد ۴ کامیون توقیف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرتکبین این سوء جریان به گمان اینکه در ایام شب‌های قدر و همچنین ایام کرونا می‌توانند از دست قانون بگریزند، اقدام به دست اندازی در سفره مردم شریف استان کرده بودند که با هوشیاری مسؤولان ذیربط این امر تحقق نیافت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: مردم ولایی استان مستحضر باشند که به حول و قوه الهی و مدد اهل بیت(ع)،  چشم بینای خادمان آنها در نهادهای قضایی و نظارتی همیشه حافظ منافع ملت بوده و در برخورد با متخلفان هیچ مماشاتی نخواهد داشت.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل قاچاق کشف دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد

سرهنگ حسین بدری روز پنجشنبه با تشریح جزئیات این خبر افزود: در اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با

خودروهای شوتی، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری (شوتی) و چهار دستگاه وانت نیسان (شوتی)، برای ماموران محرز شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری اظهار داشت: در بازرسی از خودروها در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلویی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان