Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@04:36:25 GMT

شرط و شروط عجیب کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۲۰۰۲

شرط و شروط عجیب کی‌روش

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در حالی که کارلوس کی روش یکی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی بود، این همکاری صورت نگرفت و او کماکان بعد از اخراج از تیم ملی کلمبیا بدون تیم است. 

یکی از اعضای فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی درباره عدم همکاری با کی‌روش گفت: کارلوس کی‌روش قصد داشت همراه خود یک مربی، یک مربی دروازه‌بان‌ها، یک مربی بدنساز، یک آنالیزور، یک تیم فنی نیز با خود بیاورد و خودش در کنترل کامل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان حضور اول او در آفریقای جنوبی کی‌روش با "جومو" مدیرفنی این تیم به مشکل خورد و در نهایت مربی پرتغالی بعد از صعود به جام جهانی از هدایت تیم کنار رفت. او می‌خواست نفر اول باشد و به هیچ وجه دوست نداشت فردی بالاتر از او در تیم باشد و حتی کمیته فنی را هم نمی‌خواست. با این شرایط باید پول زیادی برای او و دستیارانش خرج می‌شد که ما این شرایط را نداشتیم.

به این ترتیب پرونده بازگشت مربی پرتغالی به تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی بسته شد و در حال حاضر بنی مک کارتی امور فنی تیم را بر عهده دارد.

 

پربیننده ترین مصائب پس از صعود برای استقلال استقلال و سقوط پرسپولیس در رنکینگ جهانی صعود کردند نتیجه تست کرونای پرسپولیسی‌ها اعلام شد گزینه‌های قضاوت در دربی پایتخت مشخص شدند دستمزد داوران فوتبال سه برابر شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کارلوس کی روش آفریقای جنوبی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دو تیم ستارگان خور لارستان و نهال خراسان جنوبی با کسب امتیاز‌های لازم در دور نهایی لیگ دسته دو هندبال بانوان ایران جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته یک بانوان کشورمان را کسب کردند.   ستارگان خور لارستان از منطقه جنوب و نهال خراسان جنوبی از منطقه شمال با برتری مقابل حریفان خود در دور مقدماتی راهی دور نهایی لیگ دسته دو شدند.

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • اردوغان: دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • دادوستد با اسرائیل را خاتمه دادیم
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل می‌پیوندد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود