Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:49:50 GMT

تغییر وضعیت کرونایی استان یزد از قرمز به زرد و نارنجی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۲۴۳۹

تغییر وضعیت کرونایی استان یزد از قرمز به زرد و نارنجی

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده از وضعیت کرونایی استان، در حال حاضر شهرستان بافق در وضعیت زرد و ۹ شهرستان استان یزد نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

دکتر ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هم با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه بیش از ۲۰۰ بیمار کرونایی جدید در سطح استان شناسایی شدند که نشان دهنده وضعیت شکننده دارالعباده در برابر شیوع کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ۷۰۰ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۲۱ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

دکتر سلمانی با اشاره به شناسایی ۲۲۱ مبتلای جدید افزود: از این تعداد، ۴۰ نفر در بیمارستان های استان بستری و ۱۸۱ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند.

 وی تصریح کرد: در حال حاضر، ۴۹۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

سخنگوی علوم پزشکی یزد با اشاره به این‌که امن ترین مکان خانه شخصی است؛ از همشهریان خواست از رفت و آمدهای های برون و درون شهری و برگزاری مراسم های عزا و عروسی و دورهمی های خانوادگی جدا خودداری کنند.

گفتنی است؛ شهرستان بافق در وضعیت زرد و ۹ شهرستان دیگر استان یزد در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شیوع ویروس استان یزد سخنگوی علوم پزشکی یزد تغییر وضعیت استان یزد قرمز زرد نارنجی خبرگزاری فارس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهرداد فولاد اظهار کرد: به دنبال صدور دستور‌ قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل‌ واحد حقوقی‌ و گشت 131 مدیریت‌ جهاد ‌کشاورزی آمل با همراهی‌ نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای‌ قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند. وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده 3 و تبصره 2 ماده 10، قلع و قمع و 12 هزار و 300 متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • قلع و قمع 12 فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • هوای ۶ شهر اصفهان سالم است/ شاخص زرین‌شهر بر مدار نارنجی آلودگی