Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا طهماسبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با کمک های مردمی و خیرین زنجانی در آستانه نوروز ۱۰۰ بسته معیشتی در ماه رمضان نیز ۱۲۵ بسته معیشتی از کمک های مردمی تهیه و بین بیماران توزیع شد.

وی با بیان اینکه سالیان قبل این خدمات در قالب افطاری برگزار می شد اضافه کرد: متاسفانه در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا و پرهیز از دورهمی این خدمات به صورت سبد معیشتی در بین خانواده ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسوول، ادامه داد: مهم‌ترین اقلام تهیه شده توسط خیرین بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، مرغ، چای، خرما، گوشت و غیره بود که ارزش ریالی بسته‌های توزیع شده در بین بیماران دیالیزی، پیوندی و مراقبتی، چهار میلیون ریال است.  

طهماسبی باتوجه به افزایش هزینه های دارو و درمان بیماران گفت: اکنون مشکل اساسی انجمن کلیوی، کاهش کمک‌های مردمی به‌خصوص از ناحیه قلک‌ها و بنر مجالس در این اوضاع و شرایط کرونایی است.  

وی با بیان اینکه کمک‌های متفرقه از احسان و نذورات طی این مدت خوب بوده است، اظهار داشت: با توجه به حذف و عدم برگزاری مجالس و مراسم جشن و عزا، انتظار می‌رود هزینه‌های این مراسم برای درمان و داروی بیماران از ناحیه انجمن به عنوان نهاد رسمی حامی بیماران کلیوی اختصاص یابد.

مدیر انجمن خیریه کلیوی استان زنجان خاطرنشان کرد: خیرین و مردم نوع دوست می توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب های همدلی ۲۵۲۵ بانک ملی ویا شماره کارت ۶۰۳۷۷۹۹۵۱۹۳۷۶ و یا سایر حساب های اعلامی انجمن کلیوی واریز و یا حضوری به انجمن خیریه کلیوی استان زنجان واقع در شهرک آزادگان انتهای خیابان فروردین اهدا کنند تا گوشه ای از آلام این عزیزان کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها بسته حمایتی نارسایی کلیه ماه رمضان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی نارسایی کلیه ماه رمضان بسته حمایتی نارسایی کلیه ماه رمضان زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • انتظار متقاضیان زاهدانی در انجمن خیرین مسکن ساز چه زمانی پایان می‌یابد؟
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی