Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@14:26:18 GMT

رگبار و رعد و برق میهمان آسمان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۲۷۸۷

رگبار و رعد و برق میهمان آسمان خراسان جنوبی

نخعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: احتمال تدوام روان آب در سطح استان طی امروز نیز قابل پیش بینی است.

او با اشاره به اینکه در هفته آینده نیز شاهد بارندگی‌ها در اکثر نقاط استان خواهیم بود افزود: از شنبه هفته آینده تا دوشنبه برای نواحی شمالی، شرقی و مرکزی استان سامانه بارشی دیگری قابل پیش بینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخعی با بیان اینکه با توجه به بارندگی‌های خوبی که در ۲.۳روز گذشته در سطح استان شاهد بودیم گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارندگی در محمد شهر با میزان بارندگی ۴۲میلی متر گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: میزان بارندگی در آرین شهر ۴۱میلی متر، طبس ۱٠میلی متر، فردوس ۲۴میلی متر، قائن ۱میلی متر، نهبندان ۴میلی متر، بیرجند۱۹ میلی متر جاجی اباد زیرکوه ۳میلی متر، سرایان ۱۲میلی متر، بشرویه ۷ میلی متر، درمیان ۴و از زهان هم بارش ۸ میلی متری گزارش شده است.

بیش از ۱۰۰ ایستگاه هواشناسی در سطح استان فعال هستند که حدود ۲۰ ایستگاه خودکار در سطح استان به صورت شبانه روزی پایش وضعیت جوی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارندگی شدید سیل و آبگرفتگی سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: شهر حسینیه از توابع اندیمشک با ثبت ۷۲ میلی‌متر بارش، بیشترین میزان بارندگی طی شبانه‌روز گذشته را داشته‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک با ۷۲.۲ میلیمتر بارش باران در شبانه‌روز گذشته بیشترین میزان بارندگی را در استان داشته است.

وی افزود: میزان بارش باران در مناطق بیدروبه ۶۱.۵، سراک ۲۹، تارا ۲۷، ماهشهر ۲۲.۵، سالند دزفول ۱۸.۵ و کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلی‌متر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: میزان بارش باران در سردشت زیدون ۱۰.۹، بستان ۱۰.۸، مسجد سلیمان هشت، لالی هشت، دزفول ۷.۵، دزپارت ۶.۸، شادگان ۵.۹، جایزان ۵.۷ و قلعه تل پنج میلی‌متر بوده است

کد خبر 750025

دیگر خبرها

  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  •  بارش باران در استان سمنان تداوم خواهد داشت
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌‌متر بارش باران در رومشکان
  • شدت بارندگی‌ها در کردستان کمتر می‌شود
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در قم
  • رگبار و رعد و برق، عصر امروز در قم 
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • خشکسالی یزد با بارندگی‌های اخیر برطرف نمی‌شود