Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@22:51:27 GMT

درخواست حماس برای مقابله با صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۲۹۲۷

جنبش حماس مقابله با یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را خواستار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  جنبش حماس تاکید کرد که فراخوان گروه‌های صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی جرقه‌ای برای شعله ور شدن انقلاب جدیدی علیه جنایت‌های رژیم اشغالگر است. در هفته‌های گذشته صهیونیست‌ها با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی بار‌ها به مسجدالاقصی یورش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حمله صهیونیست‌ها به باب العمود حدود ۴۲۰ نفر از روزه داران فلسطینی‌ها زخمی و ده‌ها نفر دستگیر شدند.
فرمانده کل گردان‌های عزالدین قسام هم به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تجاوز‌ها به ساکنان قدس هشدار داد. صهیونیست‌ها همچنین فشار بر ساکنان محله شیخ جراح برای ترک خانه هایشان را افزایش دادند. با این اقدام هزاران ساکن این محله با خطر آوارگی روبرو هستند. برچسب ها: جنبش حماس ، صهیونیست ها ، مسجد الاقصی ، فلسطین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جنبش حماس صهیونیست ها مسجد الاقصی فلسطین صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است

یکی از اعضای جنبش حماس تاکید کرد که دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک بوده و مسئولیت آن با رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا است.

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران ارشد جنبش حماس در اظهاراتی تاکید کرد که «دستور تخلیه رفح از سوی اسرائیل تحولی خطرناک است و پیامدهایی به همراه خواهد داشت.»

وی در گفت‌وگو با رویترز خاطرنشان کرد: در کنار رژیم اشغالگر، دولت آمریکا مسئول این تروریسم است.

پیش از این یو آو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی آغاز تخلیه ساکنان از مناطق شرقی رفح با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا تلفنی گفت‌گو کرد.

گالانت در این گفت‌وگوی تلفنی به آستین گفت که اقدام نظامی در رفح به دلیل مخالفت حماس با پیشنهاد واسطه‌ها برای ایجاد آتش‌بس امری ضروری است.

طبق گزارش هاآرتص، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنبش حماس تمام پیشنهادها را نمی‌پذیرد و این امر به معنای آغار حمله نظامی در رفح است.

اخیرا رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که ارتش پیش از حمله زمینی، تخلیه ساکنان مناطق شرقی شهر رفح در جنوب نوار غزه را آغاز کرده است.

رویترز به نقل از رادیو ارتش اشغالگر گزارش داد که تخلیه به سمت اردوگاه‌های خان یونس و المواصی در جنوب نوار غزه در حال انجام است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد تصمیم برای آغاز تخلیه رفح شب گذشته در جلسه کابینه گرفته شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
  • جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • عضو حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • ببینید | یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی
  • یورش نظامیان صهیونیست به دفتر «الجزیره» در قدس اشغالی+ فیلم
  • نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح