Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برای حضور حداکثری در انتخابات رغبت مردم نقش تعیین کننده ای دارد، تاکید کرد: وقتی ضریب رضایتمندی جامعه را افزایش دهیم انگیزه برای حضور در انتخابات نیز افزایش می یابد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از فضای انتخاباتی کشور عنوان کرد: مهم ترین موضوعی که باید به آن توجه کنیم موضوع اهمیت مشارکت و حضور حداکثری است، وقتی افراد از شرایط رضایت ندارند برای تغییر شرایط به سوی مسیر تغییر حرکت می کنند، برای تغییر وضعیت هم به حضور حداکثری نیاز داریم، به هر جهت انقلاب اسلامی ایران در میان کشورهای جهان در مردمی بودن بی نظیر است، این حضور مردمی هم پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد و قدرت چانه زنی را در فضای دیپلماسی بین المللی افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای حضور حداکثری، رغبت مردم نقش تعیین کننده ای دارد، به هر نسبت که برای این حضور کشش وجود داشته باشد کوشش دوچندان خواهد شد، قطعا برای ایجاد این کشش حضور، گزینه های توانمند و مورد قبول مردم نقش بسیار حائز اهمیتی ایفا می کند، اگر ما خواهان این کشش هستیم باید شاهد حضور نامزدهایی باشیم که مورد اعتماد مردم بوده و دارای کارنامه و  شهرت مطلوبی باشند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: نکته دیگری که در این کشش کمک می کند رفع مشکلات و چالش های اقتصادی مردم است، وقتی ضریب رضایتمندی جامعه را افزایش دهیم انگیزه برای حضور در انتخابات نیز افزایش می یابد، پس هر سه قوه باید تلاش کنند میزان رضایتمندی جامعه را با کاهش مشکلات افزایش دهند.

نماینده مردم گیلان و آق قلا در مجلس در خصوص اینکه میزان تاثیر عوامل موثر بر نحوه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰‌ همچون کرونا و مذاکرات چقدر و چگونه است؟ عنوان کرد: قطعا کرونا در کم و کیف حضور در انتخابات می تواند تاثیرگذار باشد، یعنی موانع نحوه برگزاری انتخابات باید رفع شود، اگرچه رقابت انتخاباتی در فضای مجازی آن شور و اشتیاق فضای حقیقی را ندارد، به هر میزان فضای مساعد برای حضور مردم در فضای حقیقی فراهم شود انتخابات با شکوه تری را شاهد خواهیم بود، به هر شکل کرونا می تواند به سهم خودش بر برگزاری انتخابات در مقیاسی اگرچه کوچک سایه افکند.

منتظری در پایان اضافه کرد: در بحث مذاکرات نیز اگر این امر به رفع مشکلات و گشایش گره های اقتصادی مردم منجر شود و بتواند به آسایش و آرامش مردم کمک کند بی تاثیر نخواهد بود، اگرچه برخی در حوزه انتخابات نگاه ژرف و عمیقی ندارند، اگر نگاهی سطحی داشته باشیم بیشتر از مذاکرات تاثیر می پذیریم اما اگر نگاه ما عمیق باشد و به گذشته نگاه کنیم تاثیر عمیقی نخواهد داشت، اگر حاصل مذاکرات در چارچوب های مورد توجه نظام یعنی بر مبنای عزت، حکمت و مصلحت پیش برود و در نتیجه به رفع تحریم ها منتهی شود قطعا ضریب امید مردم را افزایش خواهد داد، اگرچه ممکن است عده ای بخواهند موفقیت های مذاکرات را در جهت منافع خود و به نفع جناح یا طیف سیاسی خاصی استفاده کنند ولی مردم ایران باهوش هستند و تلاش و کوشش دولتمردان را ارزیابی خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 1400 مجلس یازدهم استانی سیاسی مشاركت حداكثري انتخابات شورای ششم سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری رضایتمندی جامعه حضور در انتخابات حضور حداکثری برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی

به گزارش «تابناک»، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت:

حضرات بزرگان محترم روحانیت

سلام علیکم

تصور می‌شد، عملیات "وعده صادق" علیه رژیم‌صهیونیستی و نیز آغاز مجدد فعالیت گشت‌ارشاد (با نام جدید طرح نور) بتواند اتفاق پیش‌آمده در یکی دوماه اخیر درباره جناب آقای کاظم‌صدیقی را به محاق ببرد و به فراموش بسپارد.

گواهی می‌دهم هر روز با افراد متعددی در خیابانها، فروشگاهها ، وسایل نقلیه بخصوص مترو مواجه می‌شوم که درباره دو سه موضوع اظهارنظر یا پرسش می‌کنند. این بدان معناست که قضیه از نگاه افکارعمومی نه تنها تمام نشده، بلکه چون شفافیت کامل در آن صورت نگرفته، فضایی از بدبینی را حفظ کرده است.

به عنوان یک علاقمند به روحانیت و معتقد به حفظ شان و جایگاه آن و مهمتر بازگشت مرجعیت این طبقه برای مردم، انتظار دارم موضوع آقای صدیقی استخوان لای زخم نماند. اگر رفتار او صحیح،قابل دفاع و بدون خدشه است، صراحتا اعلام و ابهامات جامعه برطرف شود. در غیراین صورت، توقع جامعه مبنی بر برخورد بدون تبعیض با ایشان عملی گردد.

توجه به عبارت مشهور "حسنات الابرار، سیئات المقربین" اقتضا دارد که مواجهه با اشتباهات کوچک عناصری که تابلو نظام به شمار می روند، سخت باشد تا امید و اطمینان مردم افزایش یابد.

متاسفانه حضور آقای صدیقی در نمازجمعه و توجیهات طلبکارانه‌ای که در برابر شائبه ها بیان داشت، سوءتفاهم‌های موجود را افزایش داد و بیم آن می رود این دمل چرکین سربسته بماند و بعدها خدای ناکرده عواقبش دامنگیر همه روحانیت (که قطعا بسیاری از آنها از آن دفاع نمی‌کنند) شود. 

آنچه نوشته شد صرفا گزارشی از حرفهای شفاف مردم کوچه و بازار است. چشم بستن برواقعیت، واقعیت را از بین نمی برد بلکه دیر یا زود، روی تلخ خود را نشان می دهد.

والامر الیکم

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است