Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:39:44 GMT

برگزاری روز جهانی قدس به شکلی متفاوت در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۳۳۵۷

برگزاری روز جهانی قدس به شکلی متفاوت در اصفهان

ایسنا/اصفهان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: در استان اصفهان برنامه ­های نمادین روز قدس به اشکال مختلف اجرا خواهد شد و امسال راهپیمایی عمومی به دلیل شیوع ویروس کرونا نخواهیم داشت.

محمدعلی احمدی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه امسال راهپیمایی عمومی روز جهانی قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی شود، اظهار کرد: در استان اصفهان برنامه ­های نمادین این روز بزرگ اجرا می شود و شعار محوری امسال روز جهانی قدس "آزادی قدس نزدیک است" خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز قدس برای مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و جلوگیری از اقدامات توسعه طلبانه­ صهیونیست­ ها، یک مناسبت دائمی و مستمر برای یادآوری ضرورت مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل و اتحاد مسلمانان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: روز قدس همیشه در فضای معنوی بعد از شب ­های قدر قرار دارد و مردم پس از دعا و تضرع، عزم خود را برای مبارزه با غده­ سرطانی و رژیم کودک کش صهیونیستی و پشتیبانان آن جزم می کنند.

احمدی با اشاره به ثمرات مهم برگزاری راهپیمایی روزهای قدس، گفت: از مهمترین ثمرات این روز حماسی، تبیین توطئه ­های اسراییل غاصب است که یک وحدت و آرمان مشترک میان ملل مسلمان ایجاد کرد و اگر در سال ۱۳۴۲ امام راحل به تنهایی مبارزه با رژیم صهیونیستی را اعلام و اجرا کردند، در سال های اخیر شاهد شکوفایی نسل انقلابی در کشورهای مختلف اسلامی برای مبارزه با اسراییل غاصب هستیم به نحوی که روز قدس به یک روز بین­ المللی اسلامی تبدیل شده­ است و هر روز به عظمت آن افزوده خواهد شد.

وی گفت: با وجود تلاش­ هایی که دشمنان اسلام با استفاده از ابزارهای مختلف برای فراموشی قدس انجام می­ دهند، روز قدس همه توطئه­ های آنان را خنثی می­ کند و آرمان فلسطین زنده می ­شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان یادآور شد: روز قدس امسال فرصت مناسبی برای اعلام انزجار از سران وابسته و خود فروخته­ بعضی کشورها است که در نهایت خفت و زبونی، رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناختند.

احمدی همچنین به مشکلات داخلی رژیم صهیونیستی و ضعف آنان در مقابل اقتدار جبهه­ مقاومت اشاره کرد و گفت: یکی از اصلی ­ترین محورهای تبلیغی روز قدس گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت است. همچنین شکست طرح ننگین معامله قرن و بی ­توجهی ملت­ ها به آن باعث زمینه­ سازی برای اجرای طرح­ جمهوری اسلامی به منظور همه­ پرسی و دادن حق انتخاب به مردم فلسطین شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، گفت: دشمن و عوامل داخلی و جریان نفوذ سعی در تضعیف روحیه و خسته نشان دادن مردم از آرمان­ های انقلاب اسلامی دارند، اما با وجود مشکلات اقتصادی، مردم همچنان به آرمان­ های انقلاب پابند هستند که نمونه­ آن حضور در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۹۸ و حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری و همچنین راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۹ و حضور مردم در مراسم تشییع سردار حجازی در سال جاری بوده است.

وی افزود: تمام برنامه‌های امسال روز قدس در قالب تبیینی، تبلیغی، مجازی و میدانی برنامه ریزی شده و مقرر شده تا در برنامه‌های تبیینی به چرایی مبارزه با رژیم صهیونیستی و اثرات این مبارزه از نظر موقعیت جهانی، رسالت دینی و منافع ملی پرداخته شود و در این رابطه برنامه‌های رسانه‌ای و مکتوب تولید و پخش خواهد شد.

احمدی افزود: در حوزه تبلیغی نیز در نقاط مختلف شهر توسط شهرداری اصفهان بنرهای مرتبط با گرامیداشت روز قدس نصب خواهد شد، همچنین بهره‌گیری از وصیت شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم در ضرورت مبارزه با ظلم و کفر رژیم صهیونیستی از جمله این برنامه‌هاست که توسط سایت نوید شاهد منتشر خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، گفت: اعلام راهپیمایی مجازی روز جهانی قدس همراه با قطعنامه و همچنین فعال‌سازی تشکل‌ها و جوانان در حوزه فضای مجازی و هشتگ "قدس شریف نزدیکیم" و تولید محتوای مناسب و با انتشار تصاویر ۴۰ سال راهپیمایی روز جهانی قدس و بهره‌گیری از شبکه‌های آموزش به ویژه شبکه‌ی شاد از جمله برنامه‌های فضای مجازی برای بزرگداشت روز قدس است.

وی برگزاری برنامه‌های مختلف میدانی در سطح استان و در شهر اصفهان، برنامه‌ نمادین در میدان فلسطین و میدان قدس، حرکت‌های سیار با استفاده از گروه‌های سرود و سیستم‌های صوتی را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد و افزود: همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری نقش‌آفرین ائمه جماعت مساجد مورد توجه قرار خواهد گرفت و هر یک از اعضا، برنامه‌های خود را جهت بزرگداشت روز جهانی قدس اعلام می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز قدس استانی سیاسی فلسطين اسراييل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان رژیم صهیونیستی مبارزه با رژیم روز جهانی قدس خواهد شد روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است

حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکرد‌های محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

به گفته وی، استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

وی افزود: در این راستا ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگا‌های عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: آیین‌های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی (ع) و ولادت حضرت امام رضا (ع) در قالب ویژه برنامه‌های مختلف در سطح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان، گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت نهاد‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و مردمی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات و مراکز فرهنگ و قرآنی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲