Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دادگستری شهرستان قلعه گنج گفت: دستگاه قضائی به ویژه دادگستری شهرستان مصمم است با هرگونه تخلفات و جرایم انتخاباتی چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی بطور جدی و قاطع برخورد کند. خبرگزاری میزان - غلامرضا مارزی، رییس دادگستری شهرستان قلعه گنج در استان کرمان ضمن تسلیت شهادت امیر مومنان حضرت علی (ع) با تبیین بخشنامه ریاست قوه قضائیه در خصوص تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی، اظهار داشت: بر اساس قانون، استفاده از امکانات دولتی بر له یا علیه هر یک از کاندیدا‌ها جرم بوده و قابل تعقیب قضائی می‌باشد و در این باره با کسی تعارف نداشته و برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: هر یک از اجزای نظارت و اجرای انتخابات باید با تلاش و جدیت در راستای انجام وظایف محوله خود اقدام کنند.
رییس دادگستری شهرستان قلعه گنج در ادامه این جلسه بر لزوم رصد تحرکات و فعالیت‌های مجازی و حقیقی کاندیدا‌های احتمالی و برخورد با متخلفان تأکید کرد.   بیشتر بخوانید: ۳ نفر از متخلفان حوزه انتخابات احضار شدند
در ادامه هریک از اعضا به بیان نظرات خود پرداخته و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: تخلفات انتخاباتی دستگاه قضا استان کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تخلفات انتخاباتی دستگاه قضا استان کرمان دادگستری شهرستان شهرستان قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیدا‌های اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • آماده‌باش گروه های خدمت رسان شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر