Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:38:28 GMT

توزیع ۱۵۰۰ سبدکالا در قالب طرح «اطعام مهدوی» در کاشان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۴۳۶۳

توزیع ۱۵۰۰ سبدکالا در قالب طرح «اطعام مهدوی» در کاشان

امیرحسین شیخ استرکی در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طرح اطعام مهدوی به منظور کمک به مددجویان تحت پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان اجرا شد.

وی با بیان اینکه بیش از شش هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در قالب این طرح در کاشان طبخ و توزیع شد، ابراز داشت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ سبد کالا نیز در قالب این طرح بین مددجویان تحت پوشش نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر سبد غذایی توزیع شده بیش از پنج میلیون ریال بود، تصریح کرد: در مجموع هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تهیه و توزیع این سبدهای غذایی هزینه شد.

وی افزود: طرح اطعام مهدوی تا پایان ماه مبارک رمضان در کاشان و در بین مددجویان نیازمند تحت پوشش اجرا می‌شود.

شیخ استرکی با اشاره به اینکه کاشان رتبه نخست درآمد زکات در استان اصفهان را داراست، گفت: در سال گذشته ۳۱ درصد درآمد زکات استان اصفهان مربوط به شهرستان کاشان بوده است.

کد خبر 5204354

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اطعام نیازمندان ماه مبارك رمضان ویروس کرونا شب قدر شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا شب های قدر بوشهر ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ گرگان عکس استانها اردبیل بارش باران شب احیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد؛ مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه شهداب که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود؛ با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد نمود.

بدین ترتیب کاپیتان دوست داشتنی تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

کد خبر 6088336 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • ۱۵۰۰ زائر توسط «هما» در ۳ روز اول عملیات حج عمره اعزام شدند
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • اعزام ۱۵۰۰ عمره‌گزار به حج در ۳ روز
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند