Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@11:47:49 GMT

برخورد قاطعانه با عوامل شهادت مرزبان ناجا

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۴۳۸۹

برخورد قاطعانه با عوامل شهادت مرزبان ناجا

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه با عوامل شهادت مرزبان ناجا در استان کردستان برخورد خواهیم کرد، گفت: همکارانم در نقطه صفر مرزی مشغول حفاظت و حراست از مرزها هستند و با عزمی راسخ از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

به گزارش برنا؛ سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی ناجا در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ستوان دوم "حسین نامور" از شهدای اخیر مرزبانی استان کردستان، گفت: شهادت این شهید مظلوم لیله القدر مرزبانی استان کردستان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی"، همرزمان و خانواده معظم این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ما امانتدار خون شهدا و راه شهدا و رزمندگانی هستیم که عاشقانه گام در مسیر عشق نهادند و با اهدای جان عزیز خود درخت اسلام را آبیاری کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: پیام این شهید بزرگوار این است که ما مرزبانان با هرگونه تردد غیرمجاز، قاچاق کالا، قانون شکنی و وارد کردن اقلام ضدفرهنگی مبارزه و مقابله می کنیم و تا آخرین قطره خون در راستای دفاع از مرز و بوم میهن ایران اسلامی که هدیه هزاران شهید در خون خفته انقلاب و جنگ تحمیلی است، ایستادگی می کنیم.

سردار گودرزی تصریح کرد: اینجانب وظیفه دارم به عرض مرزنشینان غیور برسانم که همکارانم در نقطه صفر مرزی مشغول حفاظت و حراست از مرزها هستند و با عزمی راسخ از آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری می کنند.

او تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی این مزدوران و از طریق مقامات قضائی و مسئولان سیاسی و امنیتی استان پیگیر برخورد شدید با عوامل این جنایت خواهیم بود.

فرمانده مرزبانی ناجا اظهار کرد: قابل قبول نیست که عده ای متجاوز مرزی با استفاده از تاریکی شب دست به چنین اعمال جنایت کارانه و بزدلانه ای بزنند؛ روشن است چنانچه مجاهدت ها و شهادت مرزبانان نبود، مطمئنا متجاوزان امنیت شهرها را دچار چالش می کردند.

سردار گودرزی با هشدار به عناصر خودفروخته و تروریست ها، گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی با تاسی از سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تحت زعامت مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی"، تا پای جان از قلمرو ایران اسلامی پاسداری می کنند.

در ادامه ماموستا "مصطفی شیرزادی" امام جمعه شهرستان مریوان ضمن محکوم کردن این جنایت با اشاره به مقام و منزلت شهید در دین مبین اسلام، گفت: امروز فقط خانواده محترم این شهید سوگوار نیستند، بلکه عموم مسئولان و مردم فهیم شهرستان مریوان داغدار این جنایت هستند.

او افزود: امروز ما فرزند برومند خود را تشییع می کنیم و به جنایتکارانی که با هدف قرار دادن امنیت مرزها آب به آسیاب دشمن می ریزند و به ملت خود خیانت می کنند، هشدار می دهیم و از مسئولان مربوطه درخواست برخورد شدید با عاملان این جنایت را داریم.

در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مرزبانان هنگ مرزی مریوان در حین پایش و مراقبت از نوار مرز، در منطقه مرزی "دره نخی" مریوان با اشرار مسلح درگیر شدند که این سربازان ولایت مقتدرانه و با شجاعت با آن ها مقابله کردند که در این درگیری ستوان دوم "حسین نامور" با رشادت و مقتدارنه در برابر اشرار مسلح و ضد انقلاب ایستادگی کرد و مجروح شد که با انتقال وی به بیمارستان، تلاش کادر درمانی و پزشکی برای این مرزبان غیور موثر واقع نشد و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این شهید  اهل شهرستان قروه بوده و از این شهید دو فرزند خردسال به یادگار مانده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان مقام معظم رهبری خانواده عشق قاچاق قانون ایران اسلامی انقلاب جنگ تحمیلی آرمان های انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی بیت عصمت و طهارت ایران امام جمعه دین حضرت علی برخورد شهادت مرزبان ناجا سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر

رئیس پلیس فتای فراجا از دستگیری عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها که مشغول به تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از کلت گرفته تا کلاشینکف و مسلسل بودند، توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، روی ۳ هزار مورد تمرکز کردیم و در پس از انجام تحقیقات لازم، در این فرآیند توانستیم ۱۴۰۰ نفر از مالکان و اعضای این تارنماها و صفحات مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضائی بدهیم.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام ادعای خرید و فروش انواع اسلحه داشتند.

سردار مجید گفت: بیشتر این افراد کلاهبردار بودند؛ یعنی در واقع پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه از مشتری، افراد را مسدود می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند، بنابراین خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و اسلحه‌ای در کار نبود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌نمایی و ایجاد ترس نیز برخورد جدی پلیس را در پی خواهد داشت، افزود: همچنین عده‌ای از اراذل و اوباش در جهت ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد نیز مسدود و ۱۶۰۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 749033

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • عکس‌هایی از لحظه بازداشت ۶ مرزبان ایرانی توسط طالبانی‌ها