Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان با هدف تحقق اهداف سیاست‌های قوه قضائیه، سند تحول قضایی و ارتقای جایگاه دستگاه قضایی استان با حضور در دادگستری شهرستان کارون از نزدیک به بررسی و رفع مشکلات، کاستی‌ها، کمبود‌ها و همچنین روند رسیدگی به پرونده‌ها در شعب این دادگستری پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: هدف از این بازدید عرض خدا قوت و مشاهده تلاش‌های صورت گرفته قضات و کارکنان این دادگستری است که خدمت به مردم را در دستگاه قضایی با توجه به شرایط سخت و حساس سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی افزود: با انجام این دیدار‌ها و بازدید‌ها نوعی نظارت و رسیدگی به امور مراجعه کنندگان می‌باشد و مسئولان قضایی از نزدیک در جریان امور قضایی و مسائل قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌ها و مشکلات مردم مراجعه‌کننده به دادسرا‌ها و دادگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

رئیس دادگستری خوزستان تصریح کرد: در این بازدید تا حدودی مسائل و مشکلات و آنچه را که در شعب می‌گذرد را از نزدیک ملاحظه و برنامه‌ریزی مناسبی برای بهبود، رفع کمبود‌ها و نیازمندی‌های این دادگستری انجام خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان

در سال‌های گذشته جمعیت جوان کشور رو به کاهش رفته و این موضوع موجب نگرانی دولتمردان شده است. در همین راستا طرح‌های ویژه‌ای برای حمایت از فرزندآوری تصویب شد تا زندگی خانواده‌ها را تحت حمایت قرار دهند. اما در برخی از مواقع با مشکلاتی مواجه شد و خانواده‌ها را نگران کرد.

به گفته شهروندخبرنگار ما متقاضیانی که در روستای شفیع آباد شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی قصد ثبت نام در وام فرزندآوری دارند با مشکل قطعی سامانه مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام و خسته نباشید من ساکن روستای شفیع آباد در شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی هستم. چرا چند ماه است که سایت فرزندآوری قطع است. هر وقت برای ثبت نام مراجعه می‌کنیم قطع است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • محمد خاتمی: تورم به سطح فوق‌العاده نگران کننده رسید | چرا به شاخص‌های برنامه ۲۰ ساله نزدیک نشده‌ایم؟
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان