Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@08:08:44 GMT

پرچم فلسطین در خراسان جنوبی به اهتزار در ‌می ‌آید

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۵۶۰۳

پرچم فلسطین در خراسان جنوبی به اهتزار در ‌می ‌آید

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همزمان با روز جهانی قدس، پرچم کشور مظلوم فلسطین در خراسان جنوبی به اهتزار در می آ‌ید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد ملایی» صبح امروز (۱۵ اردیبهشت) در دیدار دست اندرکاران مراسم بزرگداشت روز قدس با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی مناسبت ‌های ملی و مذهبی از جمله نهادهایی است که بیشترین تلاش و کوشش را هم در برگزاری هرچه بهتر مراسم‌ها و هم در تبیین آن مناسبت‌ انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری حل مسئله فلسطین و ریشه کنی غده سرطانی رژیم منحسوس صهیونیستی به عنوان اولویت اول جهان اسلام است، افزود: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیست هم دشمن درجه یک مسلمانان است و هم برای کشور ایران، در سال گذشته به صورت مستقیم و عیان مشکلاتی از جمله حادثه نطنز، ترور شهید فخری زاده و ... ایجاد کرده است.

 

وی همچنین با اظهار تاسف از عادی سازی ارتباط برخی از کشورهای خائن به اسلام با این رژیم صهیونیستی یادآور شد: در مقابل شکست معامله قرن توسط اراده ملت‌های مسلمان را در سال قبل شاهد بودیم.

 

حجت الاسلام ملایی ادامه داد: امسال با توجه به تصمیمات کشوری و ابلاغیه‌ها، هیچ تجمع بزرگ و راهپیمایی خودرویی نخواهیم داشت اما برنامه‌هایی با شعار «آزادی قدس نزدیک است» و در فضای مجازی با تبیین برنامه‌ها با هشتک «#قدس_شریف_نزدیکیم» و «#القدس_اقرب» پیش بینی شده است.

 

وی گفت: با توجه به نبود راهپیمایی روز جهانی قدس، برنامه استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری در روز جمعه ساعت ۱۱ از طریق شبکه‌های مختلف رسانه ملی را در دستور کار داریم.

 

به گفته وی، در خراسان جنوبی نیز سخنرانی نماینده مردم بیرجند،‌ درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی،پاهتزاز نمادین پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم اسراییل با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» پیش بینی شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: اجرای سرودهای مقاومت از ماذنه‌های مساجد با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری وبینارها و اجرای سرودهای میدانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای روز جهانی قدس است.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهتزاز پرچم فلسطین روز جهانی قدس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیرجند خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم

مردم در شهر لندن پایتخت انگلیس یک تظاهرات باشکوه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار کردند. نکته جالب توجه دیده شدن پرچم یا حسین (ع) در دست حامیان فلسطین بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی