Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@02:00:07 GMT

تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال برای فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۵۶۱۷

تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال برای فوتسال

با تصمیم فدراسیون فوتبال، کمیته و سازمان لیگ فوتسال زیر نظر سازمان لیگ فوتبال می‌رود.

به گزارش مشرق، بحث ادغام فوتسال با سازمان لیگ فوتبال از چند سال پیش و در زمان ریاست مهدی تاج در فدراسیون کلید خورد. این تصمیم تغییر اساسنامه فوتسال از سوی فدراسیون بدون آنکه هیات رئیسه فوتسال در جریان باشد، کلید خورد و در دوره جدید فدراسیون فوتبال شدت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان فوتسال برای هماهنگی کارهای خود در سال‌های گذشته با رئیس یا دبیر کل فدراسیون جلساتی برگزار می‌کردند اما ظاهراً قرار است محل رسیدگی به درخواست‌ها و برنامه‌های آنها تغییر کند.

کریم منصوری مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه منصوری با اعلام این خبر گفت: چیزی که برایم عجیب است این است که می‌خواهند فوتسال را زیر چتر سازمان لیگ فوتبال ببرند. چند سال پیش این طرح پیشنهاد شد و ما با آن مخالفت کردیم. اما از زمان حضور عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال همه چیز عوض شده است.

منصوری افزود: در دوره ریاست جدید فدراسیون به فوتسالی‌ها اعلام شده است هر کاری دارید با سازمان لیگ فوتبال هماهنگ کنید. قبلاً هماهنگی‌ها با دبیر و رئیس فدراسیون صورت می‌گرفت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف فوتسال سازمان لیگ فوتبال فوتبال کریم منصوری فدراسیون فوتبال سازمان لیگ فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش سرمربی مشهور سال‌های نه جندان دور، با شغلی متفاوت به فوتبال بازگشت. مربی‌ای که پورتو را به قهرمانی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ هدایت کرد، تصمیم گرفت تا وارد بخش مدیریت در فوتبال شود.  

این قبلا یک فرضیه بود، اما اکنون رسمی شده است و ویاش بواش حداقل تا سال ۲۰۲۸ به عنوان رئیس باشگاه پورتو انتخاب شد. مربی سابق چلسی، تاتنهام، زنیت، شانگهای SIPG و المپیک مارسی به دوران ۴۲ ساله پینتو دا کوستا در پورتو در سمت ریاست باشگاه پورتو پایان داد و در انتخابات به عنوان رئیس باشگاه رای آورد.

تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت ۴۸ ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج