Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@21:37:26 GMT

قتل بعد از دور دور با سانتافه در عظیمیه کرج

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۶۸۸۳

قتل بعد از دور دور با سانتافه در عظیمیه کرج

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از کشف یک فقره قتل در دور دور‌های خیابانی منطقه عظیمیه کرج خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادر بیگی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در منطقه عظیمیه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ رسالت برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که متوفی به وسیله یک دستگاه خودرو سانتافه مورد اصابت قرار گرفته و خودرو مذکور از محل متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: با توجه به اینکه احتمال به قتل رسیدن متوفی به وسیله راننده خودرو سانتافه متصور بود، پرونده به اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی هویت صاحب خودرو سانتافه را شناسایی و با دعوت او به پلیس آگاهی متوجه شدند که در تاریخ وقوع قتل نامبرده خودرو خود را به منظور فروش در یک نمایشگاه خودرو به امانت گذاشته بود و تصادف توسط عوامل مرکز فروش صورت گرفته است.

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی چهار نفر از عوامل نمایشگاه خودرو پیش‌گفته دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته از آن‌ها مشخص شد که در روز حادثه به منظور دوردور کردن در منطقه عظیمیه خودرو سانتافه را از نمایشگاه خارج و در هنگام گشت زنی با مقتول درگیر شده‌اند که در یک زد و خورد راننده خودرو مقتول را زیر گرفته و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شدند.

سرهنگ نادر بیگی یادآور شد: آموختن مهارت کنترل خشم می‌تواند از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل پلیس خودرو سانتافه پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: در پی گزارش یک نهاد دولتی مبنی بر صدور مدارک تحصیلی به افراد فاقد شرایط و احتمال جعلی بودن مدارک صادره و سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی، مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقاتی متوجه شدند برخی افراد متقاضی استخدام در شرکت‌های خصوصی با مراجعه به جاعلین نسبت به تهیه مدارک جعلی دیپلم و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.  

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند