Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:26:24 GMT

روز جهانی قدس را به فضای مجازی می‌بریم

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۷۲۵۰

روز جهانی قدس را به فضای مجازی می‌بریم

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی مراسم روز جهانی قدس گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و به منظور جلوگیری از افزایش آمار ابتلا به این بیماری، روز قدس در فضای مجازی و با تولید محتوا و استفاده گسترده و وسیع در سطح شبکه‌های اجتماعی از فرمایش‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یکی از آرمان‌های نظام اسلامی و امام راحل (ره) و از تاکید‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: همه نهاد‌های فرهنگی و همچنین فعالان مجازی شهرستان با تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به معرفی روز قدس و جنایت‌های رژیم صهیونیستی اقدام نمایند.

سیلاوی بیان داشت: فضاسازی شهری، تولید و پخش برنامه‌های مختلف از سوی دستگاه‌های فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی با محوریت روز قدس، نصب بنر از سوی دستگاه‌های مختلف مقابل درِ ورودی هر دستگاه و ارسال پیامک به شهروندان از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز جهانی قدس فضای مجازی روز قدس 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد

به گزارش قدس آنلاین، تویوتا موتور اعلام کرد که فروش و تولید جهانی این شرکت در سال منتهی به ۳۱ مارس با توجه به تقاضای قوی و نبود محدودیت‌های عرضه نیمه هادی به بالاترین حد خود رسیده است.

تویوتا برای سال منتهی به مارس اعلام کرد که فروش جهانی آن تنها با رشد ۷.۳ درصدی به ۱۰.۳۱ میلیون دستگاه در سال نسبت به سال گذشته رسیده است و برای اولین‌بار است که از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است، در حالی که تولید آن به ۹.۹۷ میلیون دستگاه رسیده است که ۹.۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. با این حال، بزرگترین خودروساز جهان از نظر حجم، شاهد کاهش فروش و تولید خود در ماه مارس در میان رقابت شدید در چین، بزرگترین بازار خودروی جهان بود.

طبق گزارش رویترز، فروش جهانی تویوتا در ماه مارس با ۲.۱ درصد کاهش نسبت به سال قبل به ۸۹۷ هزار و ۲۵۱ دستگاه رسید و تولید آن نیز با ۱۰.۳ درصد کاهش به ۸۰۷ هزار و ۲۶ دستگاه رسید. فروش جهانی باتری خودروهای الکتریکی در سال منتهی به مارس بیش از سه برابر افزایش یافت و به ۱۱۶ هزار و ۶۵۴ دستگاه رسید.

بر اساس این گزارش، تویوتا قصد دارد شروع تولید خودروهای برقی خود در ایالات‌متحده را از برنامه اولیه سال ۲۰۲۵ به بهار سال ۲۰۲۶ به عقب براند. طبق گزارشها، این خودروساز قصد دارد عمداً یک دوره  توقف در تجارت خود ایجاد کند تا از کیفیت و ایمنی اطمینان حاصل کند. مقامات تویوتا بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید