Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:25:05 GMT

ابعاد حادثه جان باختن کارکنان برق کرمان باید روشن شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۸۱۹۹

ابعاد حادثه جان باختن کارکنان برق کرمان باید روشن شود

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: باید با تمام ظرفیت و امکانات، ابعاد حادثه جان باختن پرسنل اداره برق شهرستان کرمان روشن شود.

سردار"عبدالرضا ناظری" در کمیسیون ویژه عملیات بخش گلباف که با محوریت سیل منطقه حرمک و حادثه فوت پرسنل اداره برق شهرستان کرمان برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه پلیس حفظ جان مردم است و هیچ اقدامی با ارزش تر از تامین امنیت و سلامت مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: هدف و وظیفه پلیس، خدمتگزاری به مردم در جهت تحقق سلامت و کاهش حوادث و سوانح است که حضور ماموران انتظامی در خط مقدم تمام حوادث نشانه ازخودگذشتگی و ایثار کارکنان خدوم این نیرو است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: گام اول در پیشگیری از بروز حوادث، آگاه سازی شهروندان است که پلیس به صورت گسترده و چهره به چهره این مهم را در تمام حوادث و سوانح در دستور کار خود دارد.

وی افزود: باید با تمام ظرفیت و امکانات، ابعاد حادثه جان باختن پرسنل اداره برق شهرستان کرمان روشن شود که با اتخاذ تمهیدات ویژه و زیرساخت مناسب دیگر شاهد چنین حوادثی در سطح استان نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سيل كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان