Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@03:43:36 GMT

مطالبات سال 99 پزشکان خانواده بزودي تسويه مي‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۸۲۲۸

خبرگزاری آریا- مدیرکل دفتر مدیریت خدمات سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران از تسویه کامل مطالبات باقی مانده سال 99 پزشکان خانواده شهری و روستایی در روز‌های آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای محمدرضا میرزایی گفت: به منظورارتقای خدمات سطح یک برای بیمه شدگان در برنامه روستایی، عشایری و شهر‌های زیر 20 هزار نفر به همت هیأت مدیره، مدیرعامل و معاونین سازمان بیمه سلامت ایران در سال گذشته هم تفاهم نامه سال 98 که با تأخیر روبرو شده بود و هم تفاهم نامه سال 99 ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تفاهم نامه 1400 اولین بار در 15 سال گذشته قبل از پایان سال با کمک وزارت بهداشت آماده شد و به امضای مشترک معاونین وزارت بهداشت و مدیرعامل سازمان رسید و در نهایت در اوایل فروردین ابلاغ شد.
مدیرکل دفتر مدیریت خدمات سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: این تفاهم نامه با دو مبلغ 2 هزار و 400 میلیارد تومان از سوی سازمان بیمه سلامت ایران و 2 هزار و 400 میلیارد تومان از سوی وزارت بهداشت و در مجموع با 4 هزار و 800 میلیارد تومان برای خدمات سطح یک در سال 1400 تدوین شد.
وی به پرداخت مطالبات پزشکان خانواده روستایی نیز اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی مناسب سازمان بیمه سلامت ایران پرداخت مطالبات پزشکان خانواده از مهر سال گذشته با پرداخت 80 درصد مطالبات به صورت علی الحساب به روز شده است به طوری که تا پایان اسفند 9 ماه از مطالبات این گروه به طور کامل تسویه شده و 3 ماه پایان سال به دلیل جمع آوری اطلاعات عملکردی پزشکان طی روز‌های آینده تسویه خواهد شد.
آقای میرزایی اضافه کرد: امسال مقرر شده است که 25 هر ماه 80 درصد علی الحساب پزشکان و ماما‌ها نیز پرداخت شود به طوری که تاکنون پرداخت علی الحساب پزشکان خانواده انجام شده است.
وی ادامه داد: در برنامه شهری دو استان فارس و مازندران نیز 80 درصد علی الحساب پزشکان خانواده با تعرفه امسال پرداخت شده است و 3 ماهه چهارم سال گذشته نیز در روز‌های آینده تسویه خواهد شد.
مدیرکل دفتر مدیریت خدمات سلامت عمومی سازمان بیمه سلامت ایران همچنین گفت: مقرر شده است که در برنامه روستایی پایش‌ها به صورت الکترونیک شوند و با خریداری تبلت برای 331 نفر از اعضای نظارت بر برنامه روستایی در کل کشور و برنامه نرم افزاری که بر روی آن قرار می‌گیرد پایش‌ها از حالت کاغذی خارج و به صورت الکترونیک انجام شود.
وی گفت: سازمان بیمه سلامت ایران در تلاش است که برای خدمات سطح یک در 31 استان ساختار متناظر ستادی تعریف کند تا خدمات سطح یک با برنامه جدی تری دنبال شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مطالبات پزشکان سازمان بیمه سلامت ایران پزشکان خانواده خدمات سطح یک علی الحساب تفاهم نامه سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی